Producătorul de textile Braiconf a luat o finanţare de 400.000 euro de la Raiffeisen Bank, garantată de EximBank, iar fondurile vor fi folosite pentru a acoperi plăţile companiei către furnizori, salarii, taxe către bugetul de stat şi de asigurări sociale, informează news.ro.
"Compania Braiconf a primit o finanţare de 400.000 euro de la Raiffeisen Bank, garantată de EximBank, în cadrul schemei de ajutor de stat COVID-19, dedicată companiilor mari. Fondurile vor fi folosite pentru a acoperi plăţile companiei către furnizori, salarii, taxe către bugetul de stat şi de asigurări sociale", anunţă Eximbank.
Acest pachet de finanţare va fi folosit pentru desfăşurarea activităţii companiei.
"Cu o istorie de 70 de ani, Braiconf implementează acum o nouă strategie a promovarii mărcii sale pe termen lung, menită să reflecte adevărata valoare a produselor pe care le oferim pe piaţă. Avem planuri ambiţioase, prin care vrem să aducem marca Bariconf în secolul 21, într-un sector cum este industria textilă, în conditiile extraordinare pe care le trăim. Am traversat un an plin de provocări, iar una dintre cele mai mari preocupări ale noastre a însemnat siguranţa resursei umane şi, totodată, implementarea noii strategii pe mai multe segmente ale business-ului, de la componenta de retail, până la linia de produse 100% româneşti", a declarat Silviu Dumitrache, preşedinte Braiconf.
Braiconf este cea mai cunoscută marcă din industria textilă din România, cu o tradiţie de 70 de ani pe piaţă. Recent, acţionarii majoritari ai companiei au anunţat o nouă strategie care vizează investiţii în modernizarea celebrei mărci româneşti şi a tuturor componentelor din jurul său: activitatea de bază, retail, linii proprii, resurse umane. Are o producţie anuală de peste 800.000 cămăşi pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Harmont&Blane, Hermes, Kenzo, LVMH şi alţii, produse în fabrica de la Brăila.