Flamingo International, al doilea retailer de produse electronice, electrocasnice şi IT&C de pe piaţa din România organizează în perioada 29 iunie - 26 iulie o promoţie care aduce un discount de 50% pentru al doilea produs cumpărat din orice magazin Flanco şi Flanco World.
Campania "50% reducere la al doilea produs" implică achiziţia a cel puţin două produse dintre care unul să facă parte din lista specifică a fiecărui magazin Flanco, pusă la dispoziţia clienţilor. Mai mult, pentru a face mai uşoară achiziţia în magazin, produsele participante vor fi semnalizate cu eticheta: 50% DISCOUNT.
"Am iniţiat această ofertă pentru a oferi clienţilor noştri posibilitatea achiziţionării unei game cât mai largi de produse, în conformitate cu nevoile lor. Promoţia reprezintă o oportunitate de a ne susţine clienţii din întreaga ţară într-un context economic nefavorabil, acţiunea fiind prezentă în oraşe precum: Bucureşti, Constanţa, Oradea, Arad, Buzău, şi altele", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Prin promoţia "50% reducere la al doilea produs" Flamingo International urmăreşte impulsionarea vânzărilor în perioada verii, care se concentrează în general asupra produselor sezoniere, precum aparate de aer condiţionat, camere foto/video sau aparate frigorifice. Ofertele pentru acest tip de produse reprezintă o practică comună pentru o perioadă caracterizată de regulă de un grad mai mare de indecizie manifestată de cumpărători.
Grupul Flamingo International activează pe piaţa din România încă din anul 1994, având ca principal obiect de activitate comerţul de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, fiind în acest moment unul dintre liderii de pe piaţa adresată.
Strategia Grupului Flamingo constă în consolidarea poziţiei deţinute pe piaţa locală, prin extinderea reţelei de magazine Flanco World în toate regiunile ţării şi prin continua îmbunătăţire a performanţelor magazinelor tradiţionale Flanco şi Flamingo Computers. În prezent, există 29 locaţii Flanco World în cele mai importante regiuni de retail ale ţării.
Înfiinţat în anul 2002, FDC (Flamingo Distribution Center) este liderul segmentului de distribuţie de componente IT din România, incluzând, în portofoliul său, 100 de vendori şi 5000 de repere, cuprinzând tot ceea ce este esenţial în termenii distribuţiei de componente IT&C şi Audio-Video pe piaţa locală.
Din anul 2005, compania Flamingo International este cotată la Bursa de Valori Bucureşti, devenind astfel prima şi singura companie din industrie prezentă pe piaţa de capital.
În prima jumătate a anului 2008 grupul Flamingo International intră puternic pe piaţa de retail online dorind consolidarea poziţiei deţinute pe piaţa locală şi în mediul online, prin deschiderea propriului magazin eFlamingo. Strategia de poziţionare pe această piaţă se bazează pe o politică de preţuri competitive, promoţii dedicate mediului online, disponibilitatea celor mai recente produse în domeniul IT%C, în exclusivitate pe piaţa românească, precum şi oferta diversificată.