FINANCIAL TIMES
• Economia Japoniei a scăzut în trimestrul al doilea
Economia Japoniei a scăzut cu 1,6% în trimestrul al doilea, în ritm anual, aceasta fiind o lovitură pentru premierul Shinzo Abe, care speră să redreseze creşterea ţării.
• BCE dublează perioada pentru analiza riscurilor băncilor
Banca Centrală Europeană (BCE) şi-a dat termen până la patru ani pentru o analiză "intruzivă" care ar putea obliga cele mai mari bănci din zona euro să-şi constituie şi mai multe rezerve.
Sperând, iniţial, să finalizeze analiza privind riscurile modelelor bancare într-un an sau doi, BCE a stabilit un termen de până la patru ani pentru finalizarea acestui proiect, conform unui document văzut de Financial Times.
• China avertizează asupra unei noi volatilităţi a yuanului
Banca centrală a Chinei a avertizat investitorii să se aştepte la o "volatilitate în ambele sensuri" a yuanului la momentul redeschiderii pieţelor, astăzi, avertismentul venind la mai puţin de o săptămână după ce "ajustarea" în jos cu aproape 2% a acestei monede a determinat tranzacţii "roller-coaster" pe pieţe.
WALL STREET JOURNAL
• Preţul petrolului continuă să scadă
Preţul petrolului a continuat să scadă şi astăzi, pe pieţele din Asia, sub presiunea vânzărilor. În SUA, cotaţia ţiţeiului a coborât sub 42 de dolari barilul.
• Cabinetul din Israel aprobă schema de reglementare a dezvoltării zăcămintelor de gaze
Cabinetul din Israel a aprobat, ieri, normele de reglementare care vor permite reluarea dezvoltării zăcămintelor sale offshore mari de gaze naturale.
REUTERS
• Cargill preia EWOS pe 1,5 miliarde dolari
Compania agricolă americană Cargill Inc. anunţă că a decis să cumpere EWOS, furnizor de hrană pentru fermele piscicole, într-o tranzacţie de 1,35 miliarde de euro.
• SK Group investeşte 25 miliarde lire în producţia de semiconductori
SK Group din Coreea de Sud ia în considerare o investiţie de 46.000 miliarde woni (24,85 miliarde lire sterline) în unităţi de producţie a semiconductorilor, anunţă conglomeratul fără să dea detalii.
• Vânzările H&M au depăşit aşteptările în iulie
Hennes & Mauritz (H&M), al doilea retailer de haine din lume, a raportat un avans de 16% al vânzărilor sale în iulie, în ritm anual, în monedă locală, evoluţie care depăşeşte aşteptările.