Vodafone România a adăugat, în anul calendaristic 2006, un număr net de 1.585.000 de clienţi. Aceasta reprezintă cea mai mare creştere a bazei de clienţi de pe piaţa românească de comunicaţii mobile, în 2006, şi corespunde unei cote de piaţă de clienţi noi adăugaţi de 40%. Vodafone România a adăugat 561.000 de clienţi noi în acest trimestru, ajungând la un număr total de 7.717.000 de clienţi, la 31 decembrie 2006.
Veniturile din servicii au crescut cu 30% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2006, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
"Suntem foarte multumiţi de rezultatele obţinute în ultimul trimestru şi în întregul an 2006. Aceste rezultate arată că Vodafone a fost, în 2006, operatorul cu cea mai mare creştere a numărului de clienţi de pe piaţa românească - aproape 1,6 milioane de clienţi adăugaţi. Cifra reprezintă totodată un nou record al companiei, fiind cea mai mare creştere anuală a numărului de clienţi pe care am înregistrat-o până în prezent. În ceea ce priveşte veniturile, Vodafone România este, de asemenea, operatorul cu cea mai mare creştere de pe piaţă, înregistrând venituri din servicii mai mari cu 30% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2006, faţă de perioada similară a anului precedent", a spus Liliana Solomon, CEO Vodafone România.
Numărul de clienţi 3G ai Vodafone România a crescut până la 298.000, la 31 decembrie 2006. În plus, un sfert din clienţii Vodafone Mobile Connect utilizează deja serviciile 3G broadband - HSDPA, recent lansate de Vodafone România.
"Vom continua să răspundem tuturor nevoilor de comunicaţii ale clienţilor noştri şi să fim lideri de piaţă în zona serviciilor mobile de bandă largă - precum 3G broadband - HSDPA - care permit accesul la Internet la viteze mari şi oferte de date inovatoare pentru companii. Suntem încrezători că apartenenţa la un grup global, poziţia de lider pe piaţa noilor servicii şi produse, precum şi preocuparea faţă de client sunt factori care vor determina o creştere continuă şi vor consolida ataşamentul utilizatorilor faţă de brand-ul Vodafone în România", a adăugat Liliana Solomon.
Vodafone România este singurul operator care a lansat serviciile 3G broadband în România, permiţând, în prezent, transfer de date la viteze de până la 1,4 Mbps. Serviciile Vodafone 3G broadband sunt disponibile în Bucureşti şi în roaming, în 21 de ţări, urmând ca reţeaua să fie extinsă şi în principalele oraşe din ţară, în lunile viitoare.
Venitul mediu pe utilizator (ARPU) a atins valoarea de 15,61 USD în al treilea trimestru, faţă de 15,40 USD în aceeaşi perioadă a anului precedent.
Clienţii serviciilor pe bază de abonament reprezentau 33,5% din baza totală de clienţi a Vodafone România, iar cei ai serviciilor preplătite, 66,5%, în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2006.
Vodafone este cea mai mare comunitate mobilă din lume, cu divizii în 27 de ţări şi reţele partenere în alte 33 de ţări. Cu o gamă completă de servicii de telecomunicaţii mobile de voce şi de date, Vodafone oferă în prezent servicii către 200 de milioane de clienţi din întreaga lume.
Creştere a veniturilor din servicii cu 30% în acest trimestru, faţă de aceeaşi perioadă a anului precededent
298.000 de clienţi 3G în reţeaua Vodafone România, la 31 decembrie 2006
Vodafone România anunţă indicatorii financiari principali pentru al treilea trimestru fiscal (al treilea trimestru al anului fiscal 2006 - 2007 s-a încheiat la 31 decembrie 2006. Conform calendarului financiar britanic, anul fiscal începe la 1 aprilie 2006 şi se încheie la 31 martie 2007), conform rezultatelor date publicităţii astăzi de către Vodafone Group Plc.