SanoVita, producător şi distribuitor local de alimente de origine vegetală, prezent de 25 de ani pe piaţa din România, a lansat două noi produse din categoria cerealelor, cu beneficii pentru sănătate: imunitate şi digestie. Astfel, compania îşi consolidează poziţia de lider pe cele două sub-segmente de cereale, estimate la cca. 54,4 milioane lei - musli, respectiv 6,8 milioane lei - granola.
"Am ales să ne consolidăm prezenţa în categoriile de musli şi granola, care în 2020 au recrutat aproximativ 36.000 de noi consumatori, ceea ce demonstrează interesul sporit din partea consumatorilor. De asemenea, ne-am concentrat atenţia asupra beneficiilor pentru sănătate, cu atât mai apreciate în perioada pandemică. Cele două produse au fost create de echipa noastră de R&D, îmbinând armonios beneficiile de sănătate cu cele nutriţionale şi gustul plăcut al ingredientelor selecţionate.
Acum 25 de ani, SanoVita introducea musli pe piaţa românească, la momentul respectiv fiind o opţiune alimentară foarte puţin cunoscută. Treptat sortimentaţia s-a îmbogăţit, încercând mereu să propunem reţete şi gusturi noi. Suntem foarte mândri că anul acesta aducem pe piaţă un produs inovator, cu o reţetă atât de complexă şi cu beneficii dovedite pentru sănătate. Inovaţia reprezintă o prioritate pentru companie şi vom continua să investim în ea. Avem în plan pentru anul acesta lansări de impact, care pe de o parte ne vor ajuta să avem rezultate din ce în ce mai bune, iar pe de altă parte ne vor permite să fim şi mai aproape de consumatorii noştri, care îşi doresc mai multe opţiuni pentru a putea susţine stilul de viaţă pe care şi-l doresc - mai sănătos, mai echilibrat, mai conştient", a declarat Mircea Stoica, CEO SanoVita.