Timişoara a găzduit recent seminarul de prezentare a soluţiilor SIVECO dedicate informatizării şi eficientizării instituţiilor din administraţia publică. Evenimentul a reunit circa 60 de reprezentanţi ai administraţiilor publice şi serviciilor de utilităţi publice din patru judeţe: Arad, Caraş - Severin, Hunedoara, Timişoara. Mediul universitar a fost, de asemenea, reprezentat şi el, prin Universitatea Politehnică Timişoara şi Universitatea de Vest, parteneri SIVECO în programul "Academia SIVECO". Dacă prezenţa instituţiilor de învăţământ a fost motivată mai mult de scopuri didactice, restul participanţilor s-au implicat progresiv în discuţii, abordând soluţiile prezentate din toate unghiurile de interes ale unui potenţial utilizator.
În prezenţa acestei audienţe numeroase şi dinamice, reprezentanţii SIVECO au prezentat beneficiile pe care soluţiile companiei le aduc administraţiei publice şi operatorilor de servicii publice de utilităţi. Au fost abordate atât descrieri ale aplicaţilor, cât şi prezentări ale cazurilor de succes unde au fost acestea implementate.
Prezentarea dedicată proiectului de implementare a sistemului informatic integrat SIVECO Applications în cadrul Primăriei Generale a Municipiului Bucureşti s-a concentrat pe contribuţia pe care sistemul a adus-o la îmbunătăţirea activităţilor din întreaga instituţie, ceea ce a permis o comunicare mai eficientă cu cetăţeanul, acesta devenind beneficiarul unor servicii de o calitate superioară, transparente ţi de utilitate sporită. În prezent, sistemul informatic integrat SIVECO Applications este implementat la nivelul întregii instituţii, si este considerat drept unul dintre cele mai de succes proiecte din administraţia publică, un exemplu de urmat ţi de către alte instituţii în scopul modernizării ţi eficientizării propriilor activităţi. Caracterizat printr-o flexibilitate deosebită şi prin înaltă capacitate de adaptare la business-ul beneficiarului, soluţiile oferite de SIVECO România oferă ca principale facilităţi: gestiunea economică eficientă, automatizarea fluxurilor de date, consistenţa şi coerenţa datelor, regăsirea ţi raportarea rapidă a informaţiilor, reproiectarea fluxurilor informatice.
O parte distinctă a prezentării a fost rezervată implementării, în cadrul Primăriei, a soluţiilor SIVADOC - sistem de gestiune a documentelor şi fluxurilor de lucru şi a sistemului pentru analize şi previziuni, SIVECO Business Analyzer.
Reprezentanţii consiliilor judeţene, primăriilor sau prefecturilor au asistat, astfel, la prezentarea modalităţii în care sistemul de gestiune a documentelor şi fluxurilor de lucru - SIVADOC conduce la facilitarea muncii, permiţând o gestionare uşoară a documentelor şi a versiunilor acestora pentru echipele implicate în funcţionarea instituţiilor din administraţia publică. Prin utilizarea soluţiei dezvoltate de SIVECO, timpul de răspuns la solicitări se reduce, permiţându-se urmărirea modului de desfăşurare a activităţilor.
Instrument dinamic ce permite accesul managementului la informaţia critică în timp real, conducând la competitivitate sporită prin promptitudinea deciziilor, SIVECO Business Analyzer are rolul de integrator al informaţiilor instituţiilor din domeniul public, propunând beneficiarilor analize multidimensionale complexe care să ofere diagnosticul activităţii, într-o manieră flexibilă şi de adaptabilă la necesităţile şi realităţiile administraţiei publice.
O tematică distinctă în cadrul seminarului a fost AeL - Soluţii moderne de instruire continuă dedicate administraţiei publice.
Primul sistem de acest fel dezvoltat în întregime în România, AeL Enterprise este o platformă integrată completă, de instruire şi gestiune a conţinutului, dedicată mediilor de instruire din cadrul organizaţiilor şi putând fi adaptată cu uşurinţă la cerinţele specifice unei instituţii publice.
Reprezentanţii serviciilor de utilităţi publice s-au implicat mai ales în secţiunea seminarului dedicată prezentării soluţiilor SIVECO destinate acestui sector de activitate. Prin întrebări şi discuţii libere, au fost punctate cerinţele operatorilor de utilităţi şi soluţiile SIVECO ce vin în întâmpinarea acestor nevoi. "Orice societate modernă trebuie să aibă un control permanent asupra tuturor activităţilor sale. Soluţia care se impune în ziua de astăzi este cea de tip ERP (Enterprise Resource Planning), iar SIVECO România vine în întâmpinarea furnizorilor de utilităţi printr-un pachet complet - existenţa unei baze de date unice şi a unui sistem integrat care, prin concepţie şi experienţă, asigură planificarea optimă a resurselor, creşterea productivităţii şi a competitivităţii, şi, nu în ultimul rând, orientarea activă pe piaţă. Sunt eliminate astfel redundanţele, are loc alinierea la legislaţia în vigoare, se asigură un control stabil ţi o comunicare facilă, în timp real, la toate nivelurile organizaţionale şi cu toate categoriile de public", afirmă Vasile Neacşu, Product Manager şi Channel Partner Manager, SIVECO România.
Despre SIVECO România
Înfiinţată la începutul anului 1992, SIVECO România SA este cea mai importantă firmă producătoare de software din România, asigurând cea mai mare parte din volumul total al exporturilor de produse software din România în ţări din Comunitatea Europeană şi Statele Unite ale Americii. Între acţionarii SIVECO România se numără Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investiţii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V. SIVECO România deţine poziţii de top pe piaţa internă de soluţii de afaceri (EAS) şi de servicii IT. Adresându-se cu precădere organizaţiilor mari şi mijlocii, compania oferă soluţii eficiente de e-business, eLearning şi e-Health.
În decursul celor 14 ani de existenţă, SIVECO România şi-a dobândit o solidă reputaţie pe piaţa internaţională, produsele sale fiind utilizate de către 1800 de clienţi din 35 de ţări care se alătura celor 450 de beneficiari interni. De asemenea, compania s-a specializat în execuţia de proiecte informatice majore care implică dezvoltări la cerere de soluţii software accesibile prin Internet şi Intranet, integrarea cu alte sisteme, distribuţie geografică a locaţiilor de acces şi număr mare de utilizatori.
SIVECO România a implementat cu succes proiecte de eGovernment în cadrul unor instituţii publice importante - Ministerul Educaţiei şi Cercetării din România, Ministerul Finanţelor Publice, Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei, Ministerul Apărării Naţionale, Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale, Ministerul Afacerilor Externe, Casa Naţională de Asigurări pentru Sănătate, Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă şi Autoritatea Naţională a Vămilor - şi a oferit soluţii performante unor companii private de referinţă - PETROM, Orange, Raiffeisen Bank, Citibank, Aerostar Bacău.
SIVECO România SA este certificată ISO 9001:2000 de către compania franceză AFAQ-AFNOR, cotată printre primele 5 în lume din punct de vedere al prestigiului auditului pe care îl efectuează şi are încheiate parteneriate solide cu cele mai mari companii de software (Oracle Certified Partner, Microsoft Certified Partner) şi hardware (IBM Business Partner, HP Sales and Service Partner) din lume.
Compania SIVECO România este membră a mai multor asociaţii profesionale şi de afaceri din România (AmCham, CCIFER, ARIES, ATIC, ANIAP) şi internaţionale (Asociaţia Europeană pentru Tehnologia Informaţiei - EITA şi Information Society Technologies Advisory Group - ISTAG) şi a aderat la importante iniţiative globale precum UNPD Global Compact şi WEF Transparency.