Producătorul american de medicamente "Pfizer" Inc. poartă discuţii cu "Procter & Gamble" Co. (P&G) pentru vânzarea diviziei sale de îngrijire a sănătăţii consumatorilor, anunţă CNBC, citând surse anonime.
"Pfizer" ia în considerare mai multe opţiuni cu P&G, inclusiv un joint venture, conform surselor, care mai spun că societăţile sunt departe de stabilirea unui preţ pentru divizia în cauză.
"Pfizer" şi P&G nu au făcut comentarii cu privire la informaţia lansată de SNBC.
Amintim că, luna trecută, producătorul britanic de medicamente "GlaxoSmithKline" Plc (GSK) a decis să se retragă din cursa pentru cumpărarea diviziei de îngrijire a sănătăţii consumatorilor din cadrul "Pfizer", după un gest similar făcut de producătorul britanic de bunuri de larg consum "Reckitt Benckiser Group" Plc.
Mişcarea a fost surprinzătoare, în condiţiile în care, potrivit Reuters, GSK era ofertantul preferat pentru divizia "Pfizer".
În condiţiile date, "Pfizer" a informat că va evalua, în continuare, potenţialele alternative pentru divizia amintită, care includ desprinderea acesteia, vânzarea şi chiar păstrarea sa. "Nu am luat deocamdată o decizie, dar vom hotărî în 2018", a declarat un purtător de cuvât al companiei americane.
Divizia de îngrijire a sănătăţii consumatorilor din cadrul companiei americane include branduri precum Advil (antiinflamator), ChapStick (balsam de buze), Centrum (multivitamine) şi Robitussin (sirop expectorant).