TAROM a anunţat, ieri, lansarea primei campanii de imagine din istoria de mai bine de jumătate de secol a mărcii TAROM, ca parte a strategiei operatorului aerian român de a promova serviciile oferite consumatorilor săi, în contextul aderării la alianţa SkyTeam, precum şi noua filosofie şi valorile acestui brand românesc de tradiţie, informează un comunicat remis redacţiei.
"TAROM este un brand cu o tradiţie extraordinară şi cu un capital de încredere solid dat de profesionalismul pe care aviaţia românească îl are şi l-a avut de-a lungul celor 56 de ani de când compania operează sub numele TAROM şi al celor 90 de ani de când a apărut aviaţia comercială în România. Un brand cu o asemenea istorie riscă să fie perceput ca fiind conservator, aşa cum o demonstrează studiile de cercetare", a afirmat Ruxandra Brutaru, Director General TAROM. "Alianţa cu SkyTeam, orientarea companiei către segmente de public mai tânăr şi noua campanie de comunicare vin să schimbe această percepţie şi să ajute la construirea imaginii actuale a brandului TAROM, care este un brand contemporan, modern, ce face parte, în continuare, din elita aviaţiei mondiale."