Printul "Before and after" realizat de TBWA\MERLIN pentru Beko a câştigat argintul în categorie la festivalul Golden Drum. Printul face parte din campania de lansare a maşinii de spălat automate cu funcţie pentru îndepărtarea părului de animale, încă una dintre ideile ingenioase de la Beko. Acest produs a fost lansat în primăvara acestui an printr-o amplă campanie de comunicare derulată pe toate mediile tradiţionale şi pe Internet.
"Deşi e vorba despre un festival de creaţie, noi am mers pe eficienţă. A rezultat un premiu pentru o idee simplă şi ingenioasă. La fel de ingenioasă ca şi brandul pentru care a fost realizată", a declarat Alin Mărghidanu, Creative Director TBWA\MERLIN.
TBWA\ a fost nu doar un concurent în această ediţie a Golden Drum, ci şi protagonistul Academiei Creative. Unii dintre cei mai renumiţi directori de creaţie ai TBWA\ Europe au participat la discuţiile în panel, pe tema Media Arts. Reprezentantul României în Academia Creativă a fost Cristian Munteanu, Creative Director TBWA\CEE.
"Nu multă lume ştie că, în paralel cu primele 3 zile ale festivalului, la Portoroz a avut loc o întâlnire exclusivistă a directorilor de creaţie ai TBWA\ din Europa. Multe nume grele au discutat şi şi-au prezentat cele mai recente lucrări dincolo de luminile scenei Golden Drum-ului.
Câteva dintre lucrurile discutate şi arătate au fost prezentate publicului la Creative Academy, la care a participat şi John Hunt, TBWA\ Worlwide Creative Director. Conceptul de Media Arts a stârnit reacţii din sală. S-au iscat întrebări şi s-au schiţat soluţii pentru eternele probleme legate de creativitate, dar şi de bugetele mici din Europa Centrală şi de Est. Pentru că o idee mare este capabilă nu doar să cheltuiască puţin ci şi să genereze venituri neaşteptate.
Golden Drum International Advertising Festival premiază de peste 15 ani cele mai bune execuţii publicitare de televiziune, presă, radio şi outdoor din întreaga lume.
Despre TBWA\
TBWA\ Worldwide este una dintre cele mai dinamice reţele internaţionale de publicitate. Cu 258 de birouri în 75 de ţări şi cu 11.000 de angajaţi, TBWA crează idei disruptive pentru clienţi globali precum ABSOLUT, adidas, Apple, Beiersdorf, Henkel, Infiniti, Mars, McDonalds, Michelin, Nissan, Pernod Ricard, Pioneer, Samsonite, Standard Chartered Bank, Singapore Airlines şi Sony PlayStation.
TBWA face parte din Omnicom Group Inc., una dintre reţelele de vârf din domeniul marketingului şi comunicării. Companiile Omnicom furnizează servicii de publicitate, media, startegie, marketing direct şi promoţional, relaţii publice şi alte servicii specializate de comunicare pentru peste 5.000 de clienţi în mai mult de 100 de ţări.