Tnuva România se asociază cu Vel Pitar în campania de comunicare

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 4 martie 2009

Tnuva România s-a asociat cu Vel Pitar, Râmnicu Vâlcea, unul dintre cei mai mari producători de pe piaţa locală de morărit şi panificaţie, pentru a derula o campanie de promovare comună.

Din luna februarie, Sana mea face parte dintr-o promoţie comună cu French Toast, produs de Vel Pitar. Asocierea are la bază nu numai relaţia dintre cele două produse de bază ale alimentaţiei zilnice, care sunt adesea consumate împreună, dar şi similitudinile dintre cele două branduri. Tnuva şi Vel Pitar împărtăşesc aceleaşi valori: cea mai înaltă calitate şi siguranţă, fără conservanţi. Consumatorii fideli ai celor două mărci aleg cu încredere produsele Tnuva şi Vel Pitar pentru un consum zilnic.

"Tnuva România reuşeşte să vină în întâmpinarea consumatorilor săi cu propuneri inedite dar, în acelaşi timp, şi cu soluţii adaptate stilului lor de viaţă. Pâinea şi lactatele sunt produsele care nu vor lipsi niciodată din coşul zilnic. Pornind de aici, intenţia noastră a fost să le oferim consumatorilor noştri şi o recompensă pentru alegerea lor", a declarat Sagit Tzur Lahav, MK VP Tnuva România.

Sana mea este una din cele mai apreciate mărci de sana de pe piaţa românească, ocupând poziţia a doua în această categorie. "Dorim ca prin intermediul acestei promoţii să încurajăm consumul acestui produs de calitate şi în acelaşi timp să încurajăm publicul să încerce produsele noastre realizate din lapte de cea mai bună calitate, dezvoltate aici, în România, pe gustul şi pentru consumatorii români", a mai spus Sagit Tzur Lahav.

Promoţia are ca scop maximizarea sinergiilor dintre bugetele de marketing ale celor două firme şi emiterea mesajelor către un public mai extins, prin alăturarea clienţilor celor două companii.

Promoţia este comunicată atât pe ambalajele Sana mea cât şi pe cele ale French Toast de la Vel Pitar.

"Acest efort comun de comunicare va creşte notorietatea celor două mărci: Tnuva Sana mea şi Vel Pitar French Toast. De asemenea, ne aşteptăm ca în urma acestei promoţii vânzările pentru produsul Sana mea să crească cu 15%", a continuat Sagit Tzur Lahav.

Tnuva, cel mai mare producător de lactate din Israel, aduce pe piaţa din România know-how-ul acumulat în 80 de ani de experienţă, aplicat la toate nivelurile, de la materia primă folosită, la producţie, distribuţie, vânzare sau marketing. Ferma de lapte de la Adunaţii-Copăceni este un adevărat exemplu în această industrie.

În România, Tnuva este o companie locală, pentru că majoritatea celor peste 550 de angajaţi este de naţionalitate română, iar materia primă principală este locală. Tnuva România a fost fondată în anul 2004. Scopul companiei este să devină unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa extrem de competitivă a lactatelor din România, prin creşterea standardelor de calitate pentru produsele lactate şi prin revitalizarea domeniului producţiei de lactate din România.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb