Reprezentanţii Dacia au înmânat, miercuri, 25 aprilie, premiile concursului "Challenge Dacia" studenţilor de la Universitatea Tehnică "Gheorghe Asachi" din Iaşi, care au realizat cele mai inspirate proiecte. Festivitatea de decernare a premiilor a încheiat a şasea sesiune a programului "Dacia, companie europeană", conceput şi organizat de Dacia în beneficiul universităţilor. Programul "Dacia, companie europeană" a fost lansat la Piteşti, în luna aprilie 2005 şi a continuat în Bucureşti, Braşov, Cluj şi Craiova.
Studenţii care au participat la concursul "Challenge Dacia" au avut de realizat un proiect pe o temă la alegere:
• "Imaginaţi-vă că sunteţi managerul unei companii recent apărute pe piaţă şi al cărei obiect de activitate este vânzarea de autovehicule Dacia. Cum vă câştigaţi clienţii şi cum îi fidelizaţi?"
sau
• "Imaginaţi-vă că sunteţi directorul general al Dacia. Realizaţi un proiect prin care să obţineţi creşterea cu 10% a volumului de producţie de autoturisme până la finele anului 2008, fără ca această creştere de producţie să influenţeze negativ nivelul calităţii produselor".
Acest concurs a permis studenţilor să facă dovada creativităţii, spiritului de întreprinzător şi capacităţii lor de a lucra în echipă, plecând de la ideile dezvoltate în timpul seminarului de prezentare a Dacia, din 14 martie 2007.
Dintre proiectele primite, Dacia a selecţionat cinci, realizate de 13 studenţi. Una dintre regulile concursului stipula necesitatea de a realiza un proiect în cadrul unei echipe compuse din două-trei persoane.
Fiecare grup finalist a prezentat proiectul său în faţa unui juriu format din profesori ai Universităţii Tehnice "Gheorghe Asachi" şi reprezentanţi ai Dacia.
Câştigătorii concursului "Challenge Dacia" primesc trei mari premii:
Premiul 1 :vizită de trei zile la Renault în Paris
Premiul 2 :vizită de trei zile la Uzina Dacia
Premiul 3 :vizită de o zi la Uzina Dacia
Dacia intenţionează să continue programul "Dacia, companie europeană" şi în alte centre universitare din ţară.