Vânzările Danone au crescut cu 6,9% atât în trimestrul III cât şi în primele nouă luni ale anului, în timp ce volumele au crescut cu 6,3% în trimestrul III şi cu 8,6% în primele nouă luni ale anului., se arată într-un comunicat remis redacţiei.
"Rezultatele noastre din al treilea trimestru confirmă performanţa puternică pe care am înregistrat-o în lunile anterioare din 2010, precum şi robusteţea modelului de afaceri al Danone. Menţinem ritmul şi în continuare şi ne extindem cele patru divizii în toate părţile lumii. Aceste rezultate pozitive, obţinute în pofida unor condiţii economice dificile, marcate de o cerere slabă din partea consumatorilor din Europa şi de majorarea preţurilor la materiile prime, ne permit să ne confirmăm ţintele de creştere şi creare de valoare pentru întregul an. De asemenea, aceste rezultate ne sprijină decizia de a investi în continuare în pieţele emergente, care sunt priorităţi ale noastre ca şi vectori de creştere pentru prezent şi viitor", a declarat Franck Riboud, Preşedinte şi CEO.