White Image: Cererea pentru email marketing a crescut cu 15%

F.D.
Companii / 2 august 2023

Graţiela Lupu, co-fondator White Image

Graţiela Lupu, co-fondator White Image

Companiile din România sunt tot mai interesate să dezvolte încrederea consumatorilor în branduri şi produse sau servicii, acesta fiind focusul lor principal în promovarea prin email marketing. În acest sens, cererea pentru servicii de email marketing a crescut cu 15% în prima jumătate din an, creştere generată de serviciile şi volumele solicitate de aceeaşi bază de clienţi, arată datele White Image, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.

Conform sursei citate, pentru majoritatea companiilor email marketingul este cel mai eficient canal în menţinerea unei relaţii apropiate cu clienţii lor şi în promovarea produselor sau a serviciilor, având cel mai mare ROI (return on investment), în medie 36 dolari pentru fiecare dolar cheltuit. Cel mai mare ROI este înregistrat în domeniile software şi tehnologie (40:1) Marketing, PR şi agenţie de publicitate (42:1), retail, comerţ electronic şi bunuri sau servicii de larg consum (45:1), Media, publicaţii, evenimente, sport şi divertisment (45:1), Călătorii, turism şi ospitalitate (53:1).

"Prin scăderea eficienţei rezultatelor din Google Ads şi Facebook Ads şi datorită anunţului Google de a renunţa la cookie-urile third party în 2024, companiile investesc tot mai mult în canalele de comunicare care le permit un control mai mare asupra datelor proprii şi asupra rezultatelor, în special în comunicarea prin email, cu un buget care pentru unele companii poate ajunge la o medie de 3.000 de euro lunar. În acest context a crescut importanţa colectării de first data party care sunt direct utilizabile in email marketing. În plus, focusul emailului nu mai este doar pe vânzări, ci a devenit un instrument foarte necesar în zona de suport after sales, de susţinere a tuturor proceselor de business şi de comunicare cu clienţii atunci când aceştia au nevoie de mai multe informaţii în relaţia cu compania sau produsele achiziţionate. Este canalul de comunicare cel mai potrivit pentru a gestiona un volum suficient de mare de informaţii pentru a clarifica multe situaţii, un canal care permite combinarea informaţiilor din orice sistem informatic care să permită o comunicare relevantă în relaţia cu o persoană", declară Andrei Georgescu, co-fondator White Image.

În ultima perioadă, în special datorită integrării datelor relevante despre client, emailul permite o comunicare mult mai relevanţă prin faptul că reuneşte date din sisteme precum cel de livrări, de garanţii, date integrate din produse - conectate prin Internet of Things - care ţîn de modalitate in care un utlizator utilizează sau interacţionează cu un produs, date din call center. De exemplu, emailul poate deveni un canal de alertare atunci când nu produsul achiziţionat nu este folosit corect.

"Comunicarea after sales are un rol foarte importat în construirea unei relaţii de încredere cu clientul mai ales în cazul produselor mai complexe, şi nu numai, unde clientul se bucură dacă primeşte informaţii despre folosirea corectă a unui produs sau serviciu în interesul lui sau o descriere a unor funcţii, avantaje ale unui produs sau serviciu. Prezentările de produse after sales au un beneficiu atât în reducerea ratelor de retur, cât şi pentru folosirea mai eficientă a produselor, fie că vobim de diverse scule sau echipamente sportive sau descrierea modalităţilor în care pot fi obţinute diverse beneficia directe în serviciile financiar bancare", explică Graţiela Lupu, co-fondator White Image.

În funcţie de domeniul de activitate, rată de conversie poate varia între 1,5% şi 5% pentru comunicările constante şi poate fi mai mare în comunicările automatizate cum ar fi programele de coş abandon, de welcome, de browse abandon etc, între 2,5% la 5-6%, se mai arată în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9738
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4662
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2921
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9047
Gram de aur (XAU)Gram de aur369.6415

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb