Antreprenorii au continuat să investească în servicii coroborate de branding şi de IT în prima parte a anului curent, arată datele 2web, companie care furnizează Consultanţă Branding şi servicii digitale user centered pentru antreprenori şi companii. Pentru a mixa capacitatea zonei de IT cu cea de marketing, IMM-urile au adăugat şi alte instrumente digitale la produsele IT existente pentru a-şi susţine dezvoltarea accelerată, indiferent de locaţie, potrivit unui comunicat 2web.
Astfel, doar în primele 3 luni ale anului 2021, printre cele mai folosite instrumente digitale de către clienţii 2 web se numără: website-urile, platformele online, formularele de research, toolurile, interviurile, produsele digitale. Un astfel de proiect mediu ca şi complexitate format din zona de IT cu cea de branding ajunge la 20.000 de EURO, iar antreprenorii care îl folosesc vin din industrii diverse precum tehnologie, fashion, consultanţă, asigurări şi finanţe.
Zona de IT ajută şi cu 50% strategia de brand pentru ca business-ul să beneficieze de vizibilitate, distribuţie în plan international şi să aducă valoare în piaţă. IT-ul reprezintă o zonă de suport prin care o companie poate să se extindă şi să creeze valoare, iar ghidarea conform unei strategii de marketing anuală care vine cu un plan de acţiuni, îi va permite companiei să evolueze şi să se adapteze în direcţia dorită.
"O organizaţie stabilă în zona digitală care obţine engagement, conversii, care aduce soluţii la problemele identificate în piaţă va fi relevantă pentru consumatorii săi atât timp cât beneficiază de un branding puternic, iar antreprenorii care investesc concomitent şi în zona de IT, vor ajunge să fidelizeze şi mai mult publicul căruia i se adresează. Cu viziune şi tactici, dezvoltarea se concretizează prin activităţi de marketing şi diverse tooluri din zona de IT, ajungând astfel la audienţă - ca un numitor comun - Brandul companiei. IMM-urile care beneficiază cel mai rapid de aceste beneficii sunt cele care îşi definesc încă de la început priorităţile şi obiectivele în zona de Brand şi digital", declară Andreea Avramescu, Co-Owner 2web Software & Services.
2websoftware & services a lansat instrumentul digital "Grand Circle Online", prin intermediul căruia oferă antreprenorilor acces la produse personalizate de software dar şi la acţiuni digitale, de la activităţi specifice de UX research, necesare pentru a defini audienţa, Design & Digital Developement: elemente vizuale pentru layouturi, platforme şi produse digitale, conform misiunii brandului, totodată urmărind obiectivele de business.
Rolul unei companii este să livreze promisiunea sa de brand şi să ajungă la public, sub forma unei singure voci. Această stare este foarte puternică pentru audienţă, iar antreprenorii trebuie să construiască touch-pointuri pentru a crea sentimente în jurul unui brand/ produs digital.
Firmele cu un brand bun îşi îndeplinesc promisiunea. Firmele cu un brand extraordinar anticipează. Cum? Înţelegându-şi audienţa, vorbind, interacţionând cu ea. Experienţa digitală pozitivă prin toate aceste puncte create tocmai asta face, creşte vizibilitatea companiei pentru audienţă.