Divizia Consumer HealthCare din cadrul A&D Pharma Marketing&Sales a semnat un parteneriat strategic cu compania farmaceutică Antibiotice privind promovarea medicamentelor fără prescripţie medicală (OTC). Portofoliul Antibiotice cuprinde 39 de OTC-uri şi printre acestea se numară Paracetamol (pentru adulţi, copii şi sugari), Ibufen, Bromhexin, Equilibra, Cutaden, dar şi 15 produse noi, antiinflamatoare şi suplimente alimentare, variante similare ale produselor din import.
Contractul are o valabilitate de 3 ani şi include servicii precum: merchandising personalizat, poziţionare la raft, promovarea produselor în farmacii, activităţi de ATL şi BTL.
"A&D Pharma are o experienţă şi know-how de marketing farmaceutic consolidate în peste 10 ani de activitate. Antibiotice Iaşi este unul dintre cei mai importanţi producători autohtoni şi în calitatea noastră de lider de piaţă pe zona de marketing farmaceutic acest contract este o oportunitate de promovare a calităţii produselor româneşti," spune Robert Popescu CEO A&D Pharma.
"Toate cele 39 de OTC-uri vor beneficia de o forţă de vânzări profesionistă şi de servicii care vor aduce valoare acestor produse în farmaciile din toată ţara prin activităţi de promovare, merchandising şi prezentări de produs. În cadrul diviziei Consumer Health Care activează peste 120 de consultanţi de marketing şi vânzări, dintre care 26 vor fi dedicaţi portofoliului Antibiotice. Printre clienţii noştri se numără producători ca Reckitt Benckiser, Pierre Fabre, Urgo Laboratoires, Seton Scholl, Queisser Pharma, Ewopharma" explică Marius Cotoi Consumer HealthCare Director A&D Pharma.
Divizia Consumer HealthCare din cadrul A&D Pharma Marketing&Sales a fost de curând reorganizată astfel încât să aibă o structură mai flexibilă şi mai eficientă, pliată pe nevoile de marketing ale producătorilor.
"Obiectivul acestui parteneriat este de a aduce la cunoştinţă pacienţilor, noi soluţii terapeutice autohtone, obiectiv pe care îl vom atinge alături de specialiştii A&D Pharma. Când vorbim de acest parteneriat, ne referim la mărci recunoscute la nivelul întregii ţări. Suntem convinşi că nu o dată în viaţă, oricare dintre noi a utilizat unguentul cu diclofenac Clafen, supozitoarele cu glicerină, Neopreol sau Clotrimazol," spune Coca Caşcaval, Director General Antibiotice Iaşi.
Aproximativ 20% din cifra de afaceri a producătorului din Iaşi, este acoperită de medicamentele fără prescripţie medicală, pentru care decizia de cumpărare aparţine exclusiv farmacistului şi pacientului.
"Considerăm că rolul nostru comun în acest parteneriat este de a informa pacientul potenţial din România, de a-i oferi posibilitatea de a cunoaşte şi a alege varianta de medicament care se mulează cât mai bine pe schema sa de tratament, dar şi pe bugetul de care dispune. Produsele OTC Antibiotice sunt accesibile ca preţ şi şi-au demonstrat în timp eficienţa şi eficacitatea terapeutică." a adăugat Coca Caşcaval.
A&D Pharma Holdings SRL. este cel mai mare grup farmaceutic din România, fiind deţinut de A&D Pharma Holdings N.V. Acţiunile sale se tranzactionează la Bursa de Valori din Londra din octombrie 2006.
Activitatea Grupului este structurată pe trei linii de business şi include cea mai capabilă şi experimentată divizie de promovare şi comercializare a produselor din domeniul farmaceutic din România (prin A&D Pharma Marketing&Sales), cea mai puternică reţea de distribuţie de medicamente (prin compania Mediplus Exim SRL) şi cea mai mare reţea de farmacii (prin Sensiblu SRL).
Compania Antibiotice este cel mai important producător român de medicamente generice care are ca misiune transformarea tratamentelor valoroase într-un mijloc mai accesibil de îmbunătăţire a calităţii vieţii oamenilor.
Pe cele 8 fluxuri de fabricaţie, modernizate şi certificate conform standardelor Good Manufacturing Practice (GMP) sunt produse medicamente în 5 forme farmaceutice: pulberi pentru soluţii şi suspensii injectabile (din clasa penicilinelor), capsule, comprimate, supozitoare şi preparate de uz topic (unguente, geluri, creme).
În total, acestea formează un portofoliu complex de peste 120 de medicamente de uz uman, destinate tratării unei game largi de afecţiuni dermatologice, cardiovasculare, ale sitemului nervos central, ale tractului digestiv sau ale sistemului musculo-scheletic.
Monitorizarea permanentă a eficacităţii şi siguranţei în administrare a medicamentelor marca Antibiotice se desfăşoară prin propriul Departament de Farmacovigilenţă şi Consultanţă Medicală conectat la reţeaua europeană de procesare a datelor privind siguranţa medicamentelor - EudraVigilance. Antibiotice a fost prima companie din România care s-a raliat la standardele europene în domeniul farmacovigilenţei.