Odata cu sosirea primaverii, reda biroului tau un aer fresh si reorganizeaza-l! Arunca toate facturile, documentele sau hartiile de care nu mai ai nevoie si mai mult te incurca. Elibereaza-ti sertarele, scapa de produsele de papetarie folosite si comanda altele noi. Cu alte cuvinte, apuca-te de curatenia de primavara la birou!
Ti se pare insa un proces prea complicat, pe care il tot amani din cauza faptului ca esti destul de ocupat? Daca te confrunti cu un volum de munca ridicat si ai o gramada de hartii, articole de papetarie sau ustensile in jur, iti spunem noi de unde sa incepi:
1. Arhiveaza sau depoziteaza documentele si ustensilele pe care le folosesti rar
Principala provocare este sa-ti faci ordine printre lucruri si sa triezi articolele pe care le folosesti frecvent de cele pe care le utilizezi mai rar. Pentru aceasta operatiune, apeleaza la cutii de arhivare sau depozitare! Ele iti vin in ajutor pentru a economisi spatiu, arhivand anumite documente sau depozitand ustensilele de birotica si papetarie care nu iti sunt de folos cu mare frecventa. Astfel de cutii pot fi utilizate pentru: coli de hartie (evidente, formulare, statistici), dosare si bibliorafturi cu diverse documente, capsatoare si capse mari, perforatoare profesionale, foarfeci etc.
2. Organizeaza-ti produsele de birotica si papetarie cu ajutorul accesoriilor speciale
Dupa ce ai facut trierea hartiilor si a obiectelor mai putin utile, ocupa-te de aspectul spatiului de munca! Astfel, nu-ti lasa lucrurile folositoare imprastiate si apeleaza la organizatoare pentru birou, precum suporturi pentru instrumentele de scris, pentru hartii, carti de vizita sau notite autoadezive. De asemenea, din categoria produselor de papetarie pentru organizare, poti apela la bibliorafturi practice si eficiente in ceea ce priveste clasificarea dosarelor si a documentelor importante. In felul acesta iti vei facilita accesul la ele si iti vei usura munca. In plus, datorita faptului ca bibliorafturile se gasesc in diverse culori, dimensiuni si formate cu design elegant, acestea vor oferi biroului tau un aspect placut si ingrijit.
3. Doteaza-ti biroul cu echipamente suplimentare pentru organizare si arhivare
Pentru a-ti mentine biroul ordonat in orice conditii si a preveni dezordinea, iti poti achizitiona numeroase alte produse de la un magazin de birotica si papetarie:
- dosare si mape din carton sau plastic;
- indexuri si separatoare;
- suporturi dosare;
- sisteme de arhivare de tip mobilier;
- fisiere rotative si clasoare pentru carti de vizita etc.
4. Refa stocul consumabilelor
Dupa ce ti-ai pus in ordine toate lucrurile si ai scapat de cele nefolositoare sau uzate, ai grija de noul stoc al consumabilelor specifice unui birou. Iata un top al celor mai importante produse de papetarie in acest sens:
- hartie de scris A4 si pentru copiator;
- caiete office;
- materiale tipizate (avize, bonuri de consum sau transfer, registre, repertoare);
- notite autoadezive sau cuburi de hartie;
- plicuri etc.
Nu in ultimul rand, ocupa-te de curatenia fizica a biroului tau! La OfficeClass.ro, magazinul de birotica si papetarie online nr. 1 in Romania, gasesti inclusiv articole de curatenie si protocol: apa, cafea, zahar, detergenti, servetele, saci menajeri etc.