"New Kopel Group" estimează pentru acest an o creştere cu 30% a cifrei de afaceri, la peste 30 milioane euro, grupul de firme din domeniul auto mizând pe "dezgheţarea" pieţei de profil, motivată în principal de reînnoirea şi creşterea parcurilor auto ale companiilor.
AAA New Kopel, divizia care comercializează automobile second hand provenite în special în urma reînnoirii parcurilor auto de către companii cliente ale Sixt New Kopel, va continua în 2011 creşterea din ultimii ani, având ca principal atu garanţia oferită clienţilor şi transparenţa cu privire la provenienţa, istoricul şi documentele automobilului, a declarat David Perry, directorul executiv al companiei, citat de Mediafax. De asemenea, compania mizează pe creşterea vânzărilor la mărcile Opel şi Suzuki prin intermediul Union Motors.
Potrivit grupului, comercializarea de maşini Opel şi Suzuki a fost şi unul din principalele motive pentru creşterea afacerilor New Kopel Group în 2010, cu 78%, la 25 milioane euro.