Furnizorul de servicii şi soluţii software EBS România a înregistrat, în primele şase luni, o cifră de afaceri de 15,7 milioane de euro, în creştere cu 60% faţă de perioada similară a anului 2013, pe fondul extinderii portofoliului de clienţi externi şi interni, a anunţat compania.
Astfel, societatea şi-a extins, în urma unei licitaţii, portofoliul cu doi clienţi din industria auto, respectiv VW AG şi BMW AG, după cum relatează Mediafax.
"Procesul de licitaţie şi concurs a durat peste 12 luni, timp în care au avut loc o serie de negocieri şi discuţii cu privire la un parteneriat strategic şi un statut de furnizor preferenţial de servicii, de tip AMS. Decizia VW, respectiv BMW de a contracta subsidiara din România a grupului japonez NTT DATA a fost luată în faţa unor mari jucători pe piaţa IT, cum ar fi IBM, Accenture sau T Systems", a se arată într-un comunicat al EBS România.
Pe piaţa locală, în portofoliul EBS România au intrat Allstar Prod şi Drumuri şi Poduri Mureş, companii cu importanţă în industria materialelor de construcţii şi a transporturilor. "EBS a preluat de curând aceste proiecte de implementare ERP, ceea ce reprezintă un aport substanţial la realizarea targetului de vânzari pentru anul 2014", a afirmat Ştefania Motoaşcă, Manager Focus Area SAP, Local Market EBS Romania.
De asemenea, pe segmetnul soluţiilor Clarvision ERP, portofoliul companiei s-a extins cu Leier Rom, Tirrena Scavi, West Co Impex, Heurtey Petrochem Manufacturing, Delta Invest, Mecanica Ceahlău, Sirca şi Asco Tools.
EBS România a fost înfiinţată în urmă cu 14 ani şi furnizează servicii IT precum dezvoltare software, testare, asigurarea calităţii şi servicii de suport pentru managementul aplicaţiilor. Anul trecut, grupul japonez NTT Data Corporation a achiziţionat integral EBS România Cluj-Napoca.