Gyuri Eperjessy (35 ani) a fost promovat în funcţia de director comercial în cadrul "Alexandrion Grup România", cel mai mare producător de băuturi alcoolice la nivel local.
Principalele atribuţii ale lui Eperjessy în noua sa funcţie vor fi elaborarea strategiei companiei din punct de vedere comercial precum şi atingerea obiectivelor de vânzări şi profit stabilite.
Anterior, timp de doi ani, Gyuri a fost marketing manager în cadrul Alexandrion Grup România. El este parte a echipei Alexandrion din anul 2006, când a ocupat poziţia de Senior Brand Manager Premium Brands.
Cu o experienţă de peste 11 ani în piaţa FMCG, Gyuri a ocupat diferite poziţii manageriale în trade şi brand marketing la nivel naţional, după ce anterior a activat în field trade marketing şi în managementul vânzărilor, începându-şi cariera ca reprezentant de vânzări.
Alexandrion Grup, companie românească cu distribuţie internaţională, este cel mai mare producător de băuturi alcoolice din România. Compania a înregistrat în 2008 vânzări brute de 83 de milioane euro, vânzând mai mult de 10 milioane de sticle de brandy "Alexandrion". Printre produsele companiei se numără: Alexandrion, Brâncoveanu, Cava d"Oro, Kreskova, Alexander, Red Bowler scotch whisky şi alte 20 de mărci de brandy şi de spirtoase albe.