Allview, brandul autohton de smartphone-uri şi tablete, anunţă numirea lui Alexandru Munteanu la conducerea Diviziei External Markets Allview.
Compania Visual Fan, sub care activează brandul Allview, este în acest moment prezentă pe pieţele IT&C din 14 ţări şi are în plan consolidarea poziţiei, alături de identificarea unor noi oportunităţi de dezvoltare, atât pe pieţele externe în care activează în prezent, cât şi în regiuni noi.
"Continuăm strategia de extindere a brandului Allview în afara României şi ne bucurăm să avem în echipă pe unul dintre cei mai experimentaţi profesionişti din industria telecom. Avem astfel o nouă provocare, de a adapta şi aplica formula de succes din plan local în noi regiuni, dar şi de a dezvolta produse şi servicii personalizate pentru acestea", a declarat Lucian Peticilă, General Manager Visual Fan.
Alexandru Munteanu are o experienţă de 16 ani în industria de profil şi peste 10 ani în management, în cadrul unor companii precum Germanos Telecom România, Cosmote România sau Samsung Electronics România.
"Sunt onorat să mă alătur unei echipe de profesionişti cu experienţă vastă pe piaţa de profil din România, pentru a consolida şi dezvolta poziţia deţinută de Allview în prezent pe pieţele externe, dar şi pentru extinderea în noi regiuni. Am încredere că vom oferi tot mai multor consumatori din Europa experienţe şi produse de calitate, adaptate specificului şi cerinţelor fiecărei regiuni", a declarat Alexandru Munteanu, International Business Development Director Allview.
Creat în 2004, Allview a fost, în 2010, prima companie românească care a lansat o tabletă PC, a urmat în 2011 primul smartphone sub brand românesc, iar în 2013 a lansat primul smartphone single sim din portofoliu. Brandul Allview este prezent pe pieţele IT&C din Polonia, Bulgaria, Germania, Spania, Ungaria, Olanda, Moldova, Slovacia, Serbia, Muntenegru, Macedonia, Bosnia şi Herzegovina, Republica Cehă şi Grecia. Device-urile Allview au o interfaţă prietenoasă, design atractiv, dotări tehnice de ultimă oră şi performanţă ridicată.
1. caraghios
(mesaj trimis de raudemare în data de 04.06.2015, 16:21)
Domne, astia de la Allview nu cred ca sunt seriosi sau nu-i duce mintea. Ei au o boala care se numeste "pompos". Ea vine de la faptul ca le place sa incurce lumea adica sa puna nume cat mai greu de retinut, lungi, pompoase si cat mai cu putinta haiose atat la produsele lor cat si la entitatile lor corporative. Pai de la nume ca X 2 SOUL PRO sau X 1 XTREME MINI la faptul ca Allview nu este de fapt compania mama ci doar un brand al Visual Fan sau daca tot imprumutam titulaturi "made in english", de ce trebuie sa fim penibil si sa-i atarnam in coada ceva mioritic. Pai nu suna mai normal International Business Development Manager Allview decat International Business Development Director Allview ?