În 2007, vânzările Alka Grup au crescut cu 25% faţă de anul precedent, atingând o valoare de 37 milioane euro.Evoluţia a fost susţinută, în principal, prin acoperirea mai eficientă a pieţei locale tradiţionale cât şi prin extinderea exporturilor. Investiţiile realizate în 2007 s-au ridicat la peste 1,5 milioane euro şi au inclus dezvoltarea capacităţilor de producţie, cercetarea şi dezvoltarea de noi produse. Pe parcursul anului precedent, Alka a abordat noi ţări pentru export în spaţiul european: Anglia, Croaţia, Cipru, Grecia, Macedonia, Malta şi Polonia, venitul din exporturi triplându-se faţă de anul anterior. Pe lângă acestea, ALKA este prezentă în Bulgaria, Irlanda, Italia, Ungaria, Spania, Moldova, Turcia, acoperind ca prezenţă peste 9000 de locaţii.
Tot anul trecut Alka a marcat o premieră şi în sensul înregistrării prezenţei pe pieţele externe: ALKA TRADING Magyarosarszag Kft, din Ungaria, este astfel prima entitate a grupului din afara teritoriului României.
Pe plan intern, creşterile au fost susţinute prin performanţa mai bună a distribuţiei numerice pe piaţa tradiţională (10.000 clienţi activi în plus în 2007 vs 2006), focus pe acţiuni de trade marketing prin echipe dedicate, intensificarea colaborării cu lanţurile de retail, precum şi prin noi campanii de comunicare.
Creşterea indicelui de educaţie alimentară şi orientarea către produse de calitate s-a tradus în 2007 prin dezvoltarea categoriei de fructe uscate (seminţe, miez, fistic, mixuri etc.). Anul precedent a însemnat o creştere importantă a pieţei de fructe uscate de aproximativ 35%. Pe acestă piaţă, Nutline îşi consolidează poziţia de lider, înregistrând creşteri importante în 2007 şi atingând o cotă de peste 30% din piaţă, conform studiilor realizate de AC Nielsen. Stilul de viaţă cotidian tot mai dinamic, orientat către zona profesională şi cea personală de auto-realizare, au generat creşterea consumului de produse ready-made, "Prăjitura casei" poziţionându-se ca lider de piaţă în categoria ei de produse.
Categoria de napolitane din portofoliul ALKA Grup a înregistrat în privinţa volumelor o creştere de aproximativ 27% faţă de anul precedent. Categoria biscuiţilor dulci îşi menţine tendinţa ascendentă, înregistrând o creştere de circa 10% în volume pe parcursul anului precedent (conform studiilor AC NIELSEN). Şi în viitor se prefigurează o creştere a consumului în această categorie prin intermediul extinderii reţelelor internaţionale şi intensificării activităţii hiper/supermarketurilor, în cadrul cărora biscuiţii Alka sunt prezenţi. Pentru 2008 obiectivul Alka este atingerea cifrei de 51 milioane euro, adică o creştere de circa 37% faţă de anul 2007, obiectiv pe care compania îşi propune să-l atingă prin consolidarea produselor lider de categorie şi promovarea celor aflate în stadiu de creştere. Valoarea investiţiilor planificate pentru anul în curs şi deja demarate se ridică la 3,5 milioane de euro, vizând în principal zona fructelor uscate, a napolitanelor şi a prăjiturilor. Deşi produsele din alte ţări sunt tot mai prezente pe piaţa din România, majoritatea românilor sunt fideli produselor "made in Romania" din categoriile tradiţionale. Este în continuare estimată o creştere a pieţei de fructe uscate, a prăjiturilor ready-made, a categoriei biscuiţi şi o constantă în privinţa pieţei de napolitane.