La finalul primelor şase luni ale anului 2008, volumul primelor subscrise de Allianz a crescut cu 10,5%, atingând valoarea de 2,1 miliarde euro. În ceea ce priveste realizările trimestriale, companiile din regiune au înregistrat venituri din prime în creştere cu 14,3%, până la valoarea de 1 miliard euro. Aceste rate de creştere au permis Grupului Allianz să îşi menţină poziţia solidă pe piaţă în această regiune importantă, în ciuda unui climat economic plin de provocări.
Werner Zedelius, membru în board-ul Allianz, responsabil cu activitatea pe pieţele în dezvoltare, a declarat: "Cu toate că ne-am confruntat cu o piaţă dificilă, am reuşit să creştem valoarea primelor în prima jumătate a anului 2008".
Segmentul asigurărilor de viaţă şi de sănătate a înregistrat prime brute subscrise de 479 milioane euro în prima jumătate a anului 2008. Comparativ cu aceeasi perioadă din anul precedent, valoarea primelor s-a redus cu 21 de procente, în principal ca urmare a volumului scăzut al vânzărilor realizate prin banca parteneră din Polonia - PEKAO. Exceptând acest efect, veniturile din prime în regiune au crescut cu 12,2%. În ceea ce priveşte activitatea din trimestrul al doilea, în 2008, companiile Allianz din Noua Europă au obţinut venituri din prime cu 3,7%2 mai mari decât în aceeaşi perioadă din anul anterior, acestea atingând valoarea de 234 milioane euro. Pe segmentul asigurărilor de viaţă, profitul operaţional semestrial a evoluat în aceeaşi direcţie cu veniturile, înregistrând o scădere cu 22%, până la 28 milioane euro, comparativ cu prima jumătate a anului 2007.
Primele brute subscrise pe segmentul asigurărilor generale au crescut în primele şase luni ale anului 2008 cu aproximativ 21%, până la 1,6 miliarde de euro. În cel de-al doilea trimestru al anului 2008, volumul primelor a înregistrat o crestere de 12%2, atingând valoarea de 781 milioane de euro, comparativ cu aceleaşi trei luni din 2007. Profitul operaţional pe segmentul asigurărilor generale a depăşit nivelul planificat, însă a scăzut cu 9,8%, până la 129 milioane euro, în principal din cauza creşterii nivelului daunalităţii, care a afectat întreaga piaţă.
Pentru a-şi dezvolta profitabil afacerile şi pentru a-şi extinde prezenţa în regiune, Allianz are în vedere o serie de iniţiative importante. Majoritatea acestor iniţiative se bazează pe necesităţile în schimbare ale clienţilor, care sunt în căutarea unui partener puternic pentru a răspunde nevoilor lor de planificare financiară.