Allied Telesis, producător japonez de echipamente de reţea, a deschis la 1 aprilie un centru de formare şi suport la Iaşi, cu o echipă de 25 de angajaţi, care va acoperi Europa şi Orientul Mijlociu, potrivit reprezentanţilor companiei. "În prezent sunt 25 de angajaţi la centrul din Iaşi şi avem în plan să extindem echipa până la 200 de persoane în următorii doi ani. Am ales România datorită faptului că forţa de muncă este foarte bine pregătită, cu foarte multe cunoştinţe. De asemenea, studenţii români ştiu cel puţin o limbă străină, nu doar engleza. Dacă facem comparaţia între un absolvent german de studii superioare şi unul român, aces-ta din urmă este mai bine pregătit. În România sunt condiţii excelente", a declarat Michael Weber, SVP IBM global partner program la Allied Telesis, citat de Mediafax.
El nu a precizat ce investiţii a realizat compania în noua locaţie, dar a adăugat că acestea vor continua. Centrul din Iaşi asigură suport în opt limbi.
În 2005, Allied Telesis a deschis, tot la Iaşi, un call center care avea şase angajaţi.