-Platforma de distributie pregateste industria hoteliera pentru o noua era în domeniul cautarii, rezervarii si distributiei
-Toate operatiunile hoteliere GDS ruleaza acum pe sistemul tehnologic deschis Linux
Amadeus, leader global în solutii tehnologice si de distributie pentru industria turismului, a încheiat procesul de migrare a 75.000 de proprietati hoteliere spre o platforma tehnologica de distributie de ultima generatie. Tehnologia de tip sistem deschis permite companiei Amadeus sa introduca si sa asigure noi abilitati de cautare si asigura fundamentul pentru motoare de cautare si mai avansate în viitor. Aplicatia hoteliera GDS oferita de Amadeus ruleaza acum pe sistemul operational Linux si utilizeaza standardele Open Travel Alliance XML pentru a facilita interactiuni mai sofisticate cu alte sisteme.
Noua arhitectura de distributie Amadeus duce la dublarea imediata a flexibilitatii procedurii de cautare a agentilor de turism. Hotelurile sunt acum catalogate dupa 100 de criterii diferite, oferind agentilor de turism mai multa precizie în alegerea unui hotel în functie de cerintele clientilor. Flexibilitatea noii arhitecturi ofera companiei Amadeus o mai mare libertate de a introduce caracteristici de cautare avansata, întrucât distributia hoteliera continua sa evolueze. În curând va fi posibila cautarea chiar si dupa criterii precum "hoteluri în Tailanda care sunt foate apreciate de familii" sau "hoteluri cu piscina din Franta".
Noua platforma Amadeus ofera de asemenea un afisaj mai clar si mai complex al informatiilor despre camerele disponibile. Hotelurile vor putea sa distribuie instant informatii precum disponibilitatea camerelor, tarife, precum si alte detalii, în orice limba solicitata de agentul de turism. De exemplu, hotelurile pot încarca direct o varietate larga de informatii în limbi diferite despre facilitatile camerei, precum existenta in camera de hotel a unui ceas desteptator sau filtru de ceai sau cafea. Acest tip de informatie poate aparea ulterior în ecranul de disponibilitate, astfel încât agentii sa poata oferi eficient descrieri detaliate cu privire la ce se poate astepta oaspetele de la hotelul respectiv. Simplificarea acestui proces ofera hotelurilor si agentiilor de turism posibilitatea de a furniza informatiilor necesare, asigurandu-se astfel ca oferta propusa respecta nivelul asteptarilor consumatorilor.
Cautarea avansata si o informatie mai precisa oferita de hoteluri vor deveni criterii si mai importante pe masura ce mai mult continut informational hotelier se adauga GDS-ului, sistemul global de distributie. În prezent, în Amadeus exista 75.000 de hoteluri disponibile pentru a fi rezervate, compania adaugând 10.000 de hoteluri pe an începând cu anul 2005. Pe masura ce tot mai multe hoteluri independente sunt distribuite prin sistemul Amadeus astfel de cautari cu grad mare de flexibilitate vor deveni de nepretuit în procesul de cautare a hotelului ideal, adaptat cerintelor fiecarui client în parte.
Anuntul de astazi este cel mai mare dintr-un numar de initiative întreprinse de Amadeus în vederea îmbunatatirii sistemului de distributie pentru rezervarile de camere de hotel. Amadeus testeaza în prezent o noua interfata pentru utilizatori destinata sa maximizeze eficacitatea procesului de rezervari de servicii hoteliere realizate de catre agentiile de turism, combinata cu cele mai bune elemente ale unei interfete pentru utilizatorul final. Aceasta va fi lansata pe piata în 2008.
Printre programele create de Amadeus pentru rezervarile hoteliere se numara si Best Available Rate ce ofera agentiilor de turism certitudinea ca tarifele distribuite prin Amadeus sunt cel putin la fel de competitive ca cele disponibile în alte canale de distributie. În plus, compania testeaza în prezent Amadeus Worldwide Commission Manager, o solutie care urmareste comisionele datorate de hoteluri catre agentiile de turism.
"Cu mai mult de 2 miliarde de oameni cazati în hoteluri în fiecare an - mai mult chiar decât înregistreaza industria companiilor aeriene - industria hoteliera este una dintre cele mai mari în termeni de tranzactii procesate, însa procesele IT din industrie ramân fragmentate si nu sunt pregatite sa faca fata cresterii enorme a tranzactiilor, având în vedere ca tot mai multe rezervari se realizeaza on-line" a declarat Antoine Medawar, Managing Director, Hospitality Business Unit, Amadeus."
Anuntul de azi este un punct de referinta în procesul de implementare a platformei hoteliere de ultima generatie pe care o vom lansa în 2008 si care este proiectata de la baza pentru a ajuta hotelurile sa reduca costurile si sa-si creasca veniturile, prin centralizarea infrastructurii tehnologice si pregatirea afacerilor pentru noul val al evolutiei industriei turismului online."
Despre Amadeus:
Amadeus ofera o gama completa de solutii tehnologice si de distributie pentru industria hoteliera. Peste 1,000 de proprietati din 35 de tari si-au marit veniturile cu 4 - 8% folosind sistemul Amadeus Revenue Management. 6,700 proprietati hoteliere din 75 de tari folosesc sistemul Amadeus Property Management si mai mult de 75,000 de hoteluri isi distribuie camerele pe o piata globala de rezervari de calatorie prin solutiile de distributie ale Amadeus.
Amadeus este partenerul tehnologic ales de furnizori, vânzatori si cumparatori din industria turistica. Compania ofera distributie, IT si solutii point-of sale pentru a-si ajuta clientii sa se adapteze, sa se dezvolte si sa aiba succes în dinamica evolutiei industriei turistice. Grupurile de clienti includ furnizori de calatorii (linii aeriene, hoteluri, companii de închiriere de automobile, companii de cai ferate, linii de feribot, linii de croaziera, companii de asigurari si turoperatori), vânzatori (agentii de turism) si clienti (corporatii si persoane fizice). Solutiile sunt grupate în patru categorii - Distributie & Continut, Vânzari & Comert on-line, Business Management si Servicii & Consultanta.
Amadeus detine birouri în Madrid (birourile centrale& marketing), la Nisa (dezvoltare) si Erding (Operatiuni- centrul de procesare a datelor) si mai multe birouri regionale, printre care în Miami, Buenos Aires, Bangkok si Sidney. La nivelul pietei, Amadeus mentine operatiuni cu clientii în 76 de tari, acoperind mai mult de 215 piete. Astazi, compania este detinuta de WAM Acquisition, ai carei actionari sunt BC Partners, Cinven, Air France, Iberia si Lufthansa. Amadeus are peste 7600 de angajati la nivel mondial, reprezentând 95 de nationalitati. Cifra de afaceri Amadeus declarata la sfarsitul lunii iunie 2007 si calculata pentru primele sase luni ale anului se ridica la 1,534.1 milioane de euro.
Amadeus România face parte din Amadeus IT Group, retea internationala prezenta în peste 217 piete si cu acoperire pe toate continentele. Amadeus Group si-a început activitatea în Europa si devenit în întregime operational înca din 1992. Amadeus România a luat fiinta în 1997.