Caroli Foods Group, activant pe piaţa de mezeluri din ţara noastră, a numit-o pe Ana Maria Băjan în poziţia de Marketing, Business Development & PR Executive Director, arată un comunicat remis astăzi redacţiei.
Potrivit acestuia, începând din luna septembrie a acestui an, Ana Maria Băjan va coordona toate activităţile de marketing şi de relaţii publice ale grupului, fiind totodată implicată activ în realizarea şi implementarea strategiei de dezvoltare a producătorului de mezeluri.
În cadrul Caroli Foods Group, Ana Maria Băjan se va ocupa de coordonarea activităţilor de marketing şi comunicare externă pe toate pieţele în care compania activează, dar şi pe noile pieţe, fiind responsabilă de relaţiile cu toate publicurile ţintă. Totodată, aceasta va contribui la realizarea şi implementarea strategiei de dezvoltare a producătorului de mezeluri pentru consolidarea poziţiei de lider pe piaţa din România şi îndeplinirea obiectivului de a deveni cel mai respectat procesator de carne din Europa de Est.
La numirea sa, CEO-ul Caroli Foods Group, Khaled El Solh, declară "Experienţa şi profesionalismul Anei Maria Băjan reprezintă un activ valoros pentru Caroli Foods Group şi suntem bucuroşi să o avem în echipă. Sunt convins că venirea ei în companie ne va sprijini în atingerea obiectivelor ambiţioase pe care le avem pentru următorii ani, atât pentru piaţa din România, cât şi pentru cea regională".
Ana Maria Băjan este licenţiată a Facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale, în cadrul Academiei de Studii Economice, absolvind şi cursurile de Master în Marketing în cadrul aceleiaşi instituţii. Are o experienţă profesională de peste 14 de ani în marketing şi comunicare, activând în cea mai mare parte în sectorul FMCG. Înainte de a se alătura echipei Caroli Foods Group, marketerul a ocupat diferite poziţii în cadrul Unilever South Central Europe, cele mai recente fiind cele de Marketing Manager, Customer Marketing Manager şi Business Development Manager. Pe tot parcursul profesional, Ana Maria Băjan a contribuit şi influenţat direct activităţi de creştere a performanţei de brand, creşteri semnificative de market share, lansarea de noi produse şi rebranding, category şi business management, programe de succes în PR şi digital. Totodată, a construit, dezvoltat şi coordonat echipe multidisciplinare pe diferite pieţe din Europa Centrală şi de Est.
Grupul Caroli Foods a fuzionat pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pieţei de produse procesate din carne din Europa şi un important jucător global în domeniu. În prezent, grupul deţine un portofoliu format din brandurile Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro.