În perioada 24 iunie - 31 iulie, publicul român va asculta povestea Bilbor spusă prin intermediul unui mix de comunicare, ce va include o campanie outdoor, o amplă campanie de presă în principalele publicaţii glossy şi de business, o campanie în marile cinematografe din Bucureşti şi alte 7 oraşe din ţară, dar şi o campanie TV, pe durata căreia spotul va rula de peste 3.500 de ori. Valoarea totală a campaniei, calculată la rate card, se ridică la aproximativ 2 milioane de euro, informează un comunicat remis redacţiei.
"Pentru a arăta beneficiile Bilbor, o apă cu adevărat pură, ne-am dorit să arătăm publicului în prima fază, într-un mod cât se poate de onest, zona de provenienţă a produsului. Imaginile sunt spectaculoase şi probabil că mulţi dintre cei care vor viziona spotul vor fi tentaţi să creadă că flimările au fost realizate în străinătate, însă îi asigurăm că acestea sunt 100% reale", a declarat Doron Zilberstein, Vice Preşedinte Marketing Bilbor Mineral Water.