Piaţa soluţiilor antivirus din România se va menţine, în 2010, la şapte milioane de euro, nivel similar cu cel din 2009, ca urmare a reducerii cheltuielilor IT ale companiiilor şi instituţiilor, a declarat, ieri, într-o conferinţă de presă, Răzvan Vâlceanu, directorul BitDefender România. "Pe această piaţă, BitDefender are, în acest moment, o cotă de 40%, soluţiile fiind vândute în proporţii egale pe segmentele utilizatorilor casnici şi de afaceri. România generează sub 5% din vânzările de pe piaţa globală ale BitDefender", a spus Vâlceanu, citat de Mediafax.
El a adăugat că piaţa românească a soluţiilor de securitate informatică s-a ridicat, anul trecut, conform estimărilor companiei de analiză şi cercetare IDC, la 13 milioane de euro. Ieri, BitDefender a lansat noua generaţie de produse în limba română, destinată utilizatorilor individuali, în care sunt incluse Antivirus Pro 2011, care are un preţ de 30 de euro, Internet Security 2011 (45 de euro) şi Total Security 2011 (65 de euro).