"Brau Union" şi-a propus să-şi consolideze poziţia de lider pe piaţa românească a berii, ne-a declarat William de Jonge, director de logistică, producţie şi aprovizionare al "Brau Union", filială a grupului olandez "Heineken". "Am adoptat filosofia celui mai bun, de aceea investiţiile continue în mărirea capacităţii de producţie şi mai ales în creşterea calităţii reprezintă o prioritate pentru noi", ne-a mai spus domnul de Jonge. Domnia sa a anunţat, de asemenea, că "anul viitor va fi un an investiţional pentru < Brau Union >".
Edwin Botterman, preşedintele filialei grupului olandez în ţara noastră, a declarat vineri, în conferinţa de presă ţinută cu ocazia finalizării proiectului de investiţii în fabrica de la Constanţa, că "Brau Union, lider al industriei berii în România, doreşte să-şi consolideze aceas-tă poziţie atât la nivel naţional, cât şi local."
• "Brau Union" România intenţionează să investească în perioada 2006-2008 peste 65 milioane de euro
Fabrica de bere Malbera de la Constanţa a început producţia în anul 1970. Privatizată în anul 1991, fabrica Malbera a fost preluată în 1997 de "Brau Union România", companie membră a Grupului "Heineken". În aprilie 2006, compania a anunţat încheierea unui alt proiect de investiţii, la fabrica de bere Craiova.
Fabrica de bere Constanţa reprezintă o investiţie importantă fiind destinată să acopere cererea de bere pentru regiunea de sud a ţării, care generează două treimi din cererea totală de bere la nivel naţional.
Compania intenţionează să investească în perioada 2006- 2008 peste 65 milioane de euro în România, valoarea totală a investiţiilor realizate până în prezent fiind de 140 de milioane de euro.
• Compania şi-a triplat capacitatea de producţie la fabrica de bere Constanţa
"Brau Union România" şi-a triplat capacitatea de producţie a fabricii de bere de la Constanţa, în urma unei investiţii de opt milioane de euro, începută în luna septembrie a anului trecut, care a vizat şi modernizarea tehnologică a unităţii. Investiţiile în fabrica de bere Constanţa au avut în vedere extinderea capacităţii de producţie şi modernizarea proceselor prin tehnologii noi care permit creşterea controlului asupra calităţii berii şi reducerea consumului de resurse. Astfel, capacitatea de producţie a fabricii s-a triplat, ajungând la 1.200.000 hl de bere/an. În plus, investiţiile au mai inclus construirea unei staţii moderne de epurare a apelor şi a unui depozit nou şi instalarea unei noi linii de îmbuteliere în PET.
Această linie asigură o capacitate de îmbuteliere de 15.000 de sticle PET/oră şi poate acoperi cererea de bere în ambalaj PET pentru litoral şi sudul ţării, zonă responsabilă de 2/3 din cererea totală de bere din ţara noastră. Odată cu această nouă linie de îmbuteliere, fabrica de bere Constanţa va avea şi un nou depozit pentru produse fi-nite, cu o suprafaţă de 2.000 mp.
Înfiinţată în 1998, "Brau Union" România este în prezent parte a Grupului "Heineken". Compania "Heineken" este prezentă în peste 170 de ţări şi are peste 100 de fabrici în întreaga lume. "Brau Union" România operează pe piaţa berii din ţara noastră cu patru unităţi de producţie la Constanţa, Craiova, Miercurea Ciuc şi Haţeg. Portofoliul de mărci oferit de "Brau Union" România acoperă toate segmentele pieţei de profil: "Heineken", "Zipfer" (import), "Gösser", "Schlossgold", "Silva", "Ciuc", "Golden Brau", "Bucegi", "Gambrinus", "Harghita" şi "Haţegana".
•
Fabrica de bere Constanţa are în acest moment o staţie modernă de tratare a apelor uzate, conform cu normele europene şi cerinţele Ministerului Mediului din România. În plus, fabrica are acum şi un laborator propriu şi a realizat investiţii suplimentare în îmbunătăţirea utilităţilor.