Packeta România, platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, a înregistrat, în 2023, afaceri de 21,7 milioane de euro, în creştere cu aproape 30% faţă de anul anterior, se arată într-un comunicat al companiei, remis redacţiei.
Evoluţia a avut loc pe fondul creşterii numărului de colete procesate, în contextul în care Packeta Romania reprezintă un hub regional ce deserveşte şi pieţe externe din regiune, precum Bulgaria, Grecia şi Turcia, potrivit sursei.
Cifra de afaceri realizată anul trecut de Packeta România reprezintă 7% din totalul cifrei de afaceri, de peste 294 de milioane de euro, a Packeta Group, aferentă anului 2023, transmite compania.
Potrivit comunicatului, "Pentru anul 2023, am intermediat prin depozitele din România, cu suprafeţe cuprinse între 2.500 mp şi 3.000 mp, localizate în Bucureşti şi Oradea, un total de 7,5 milioane de colete. Estimăm un avans semnificativ pentru anul 2024, cu un volum prognozat de 30% creştere", spune Alexandr Jeleascov, Managing Director la Packeta Romania, menţionând că, în 2024, Packeta România ia în considerare relocarea într-un spaţiu mai mare a depozitului din Oradea pentru a răspunde cerinţelor în continuă creştere ale pieţei.
2023 a adus o creştere şi a numărului de magazine online şi selleri parteneri, la peste 1.800, planurile Packeta România în această direcţie vizând o creştere de aproximativ 30% până la finalul anului, informează sursa citată.
Conform datelor companiei, "Cât priveşte reţeaua locală de puncte pick-up a Packeta în Romania, în prezent, vorbim de acoperire naţională - peste 1.000 de locaţii în 205 localităţi. Ne concentrăm atenţia pe eficienţă şi consolidare prin creşterea volumelor în reţeaua de puncte pick-up deja existentă. Până la finalul anului, ne propunem să extindem şi mai mult această reţea, îmbunătăţind accesibilitatea şi oferind opţiuni convenabile clienţilor noştri", mai spune Alexandr Jeleascov.
Pentru anul acesta, obiectivele Packeta România includ parteneriate strategice cu platforme de comerţ online, magazine online mari, marketplace-uri şi companii logistice, pentru a asigura accesul la inovaţii şi menţinerea unui avantaj competitiv. De asemenea, compania urmăreşte adoptarea tehnologiilor verzi în cadrul depozitelor pentru creşterea eficienţei energetice şi sustenabilitate, se mai arată în comunicat.