Campania Alka a atras 27.000 de utilizatori într-o singură zi

Comunicat Alka
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 20 martie 2007

5.577 de doamne şi domnişoare cu vârste cuprinse între 16 şi 69 de ani au dat curs invitaţiei Alka de a participa la competiţia "Ingrediente pentru o zi perfectă", descriind cum îşi imaginează o zi ideală. Concursul s-a derulat pe parcursul zilei de 8 martie pe pagina web dedicată campaniei - www.alkaoziperfecta.ro -, aceasta fiind accesată de peste 27.000 de utilizatori.

Majoritatea concurentelor care au înscris eseuri în competiţie şi-au imaginat ziua ideală alături de "persoana iubită" (54%), un procent de 27% dintre participante au optat pentru o zi petrecută alături de familie, în timp ce 19% şi-au imaginat ziua perfectă alături de prieteni.

Starea de spirit predominantă a fost optimismul, pentru care şi-au exprimat opţiunea 1515 participante, restul concurentelor descriindu-se într-un procent foarte mare ca îndrăgostite (13%), active (12%) sau relaxate (8%). În topul stărilor alese urmează melancolia şi romantismul, doar 3% dintre concurente alegând propriu-zis "fericirea" ca stare de spirit pentru această zi.

Activitatea cel mai des menţionată a fost ieşitul în oraş, 43% dintre participante dorindu-şi plimbări în aer liber, mersul la cumpărături, o cină romantică sau un film. În topul preferinţelor, excursiile la munte ocupă locul doi (36%), urmate de vacanţele la mare sau în locuri exotice (21%).

"Tot acest demers răspunde dorinţei noastre de a căuta mereu noi insight-uri despre consumatorii noştri, pentru a veni în întâmpinarea dorinţelor lor. Ne bucurăm că am putut oferi premizele unei zile perfecte pentru un număr atât de mare de doamne şi domnişoare, cu această ocazie specială", declară Amir Krenzia, Director General ALKA Grup.

Juriul format din Oana Cuzino (realizator TV), Ştefana Samfira (actriţă), Andi Moisescu (realizator de televiziune) şi Andrei Cohn (director de creaţie - Cohn & Jansen Ashley & Holmes) a desemnat câştigătoarea acestei campanii în persoana doamnei Delia Potop din Bucureşti.Aceasta şi-a imaginat ziua ideală alături de membrii familiei, accentuând faptul că iubirea acestora reprezintă cel mai autentic motiv de bucurie. Alka i-a acordat câştigătoarei premiul în valoare de 1.000 de euro, cu care aceasta îşi va putea procura "ingredientele" necesare pentru a trăi în realitate o zi perfectă alături de cei dragi.

ALKA GRUP este unul dintre liderii pieţei producătorilor de dulciuri din România. ALKA GRUP are o abordare inovatoare a afacerii, concretizată prin investiţii tehnologice şi diversificări ale gamei de produse; compania are în acelaşi timp ca obiectiv să devină avangarda pieţei de profil din România. Strategia de dezvoltare a produselor se bazează pe înţelegerea cerinţelor şi gusturilor consumatorului din România. ALKA GRUP are la acest moment în portofoliu 7 mărci - ALKA, Alka-Prajitura casei, NUTLINE, ZEO, Dr. KRANTZ, ALFERS, GOLD MOCCA -, produce, ambalează şi distribuie napolitane, prăjituri, biscuiţi glazuraţi şi neglazuraţi în diverse sortimente, cafea şi o întreagă gamă de fructe uscate.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb