Agenţia online de turism Tripsta România a înregistrat anul trecut o creştere de 80% a cifrei de afaceri, conform unui comunicat trimis astăzi redacţiei.
Biletele de avion reprezintă 95% din tranzacţiile Tripsta, atât în ţara noastră, cât şi pe plan global, fiind principalul produs comercializat de agenţie.
În 2013, încasările Tripsta la nivel internaţional a ajuns la 190 milioane de euro, aproape dublu comparativ cu 2012 (97 milioane de euro).
Volumul afacerilor Tripsta România din anul precedent a ajuns la 2,5 milioane euro, iar compania îşi propune să ajungă în acest an la vânzări totale de circa 4,5 milioane de euro în România, concomitent cu extinderea operaţiunilor de la Bucureşti şi creşterea cu 50% a echipei, se mai arată în comunicat.
Tripsta este o agenţie online de turism care operează, în prezent, în 25 de ţări prin intermediul paginilor sale de internet.