"Danone România" continuă să-şi dezvolte portofoliul lansând pe piaţă Danette Krem Cappuccino, o budincă cu 80% lapte proaspăt. Noul produs se alătură celorlalte sortimente Danette, completând astfel gama de produse Danone din segmentul "răsfăţ şi plăcere".
Ramona Dumitraşcu, Brand Manager Danette, declară: "Piaţa deserturilor din România este o piaţă dinamică, în curs de dezvoltare, care reacţionează puternic la inovaţii şi promoţii. Pe această piaţă, segmentul de budinci este cel mai important, având o pondere de peste 70% în volum. În cadrul acestuia, Danette reprezintă mai mult de 50%, fiind un brand de tradiţie, recunoscut pentru inovaţia continuă şi apreciat pentru varietatea de sortimente oferite."
Cu o textură unică şi gust irezistibil, realizată din ingrediente simple şi naturale, Danette Krem Cappuccino poate fi savurată oricând alături de cei dragi. Produsul se adresează iubitorilor de deserturi, care apreciază combinaţiile pe bază de cafea şi cappuccino.
Povestea Danette a început în Olanda, în 1969, când Daniel Carasso a descoperit reţeta unui desert special. La întoarcerea sa în Franţa, a solicitat ca reţeta originală să fie îmbunătăţită, iar în anul 1970, Danette a fost lansată pe piaţă în ambalaje de 500 de grame.
De-a lungul timpului, gama Danette a fost perfecţionată şi dezvoltată continuu. În prezent, aceasta include sub-game variate de produse: Danette Krem - căreia i se adaugă acum Danette Krem Cappuccino, Danette cremă de zahăr ars, Danette Duo, Danette orez cu lapte şi Danette Duett.
Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate. Grupul DANONE a înregistrat în 2008 vânzări de peste 15,22 miliarde EURO. Anul acesta, Grupul Danone împlineşte 90 de ani de existenţă.
DANONE România a înregistrat în anul 2008 o cifră de afaceri cu 18% mai mult faţă de anul precedent. Compania are în prezent peste 700 de angajaţi şi un portofoliu ce depăşeşte 60 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Frutmania, Cremosso, Danette, Casa Bună şi gama tradiţională: Danone Sana, Danone Smântână şi Danone Lapte Proaspăt.