DCS investeşte peste 5 milioane de euro în dezvoltarea serviciilor de Internet şi telefonie

C.C.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 9 iulie 2009

DCS mizează pe dezvoltarea serviciilor triple-play.

DCS mizează pe dezvoltarea serviciilor triple-play.

Digital Cable Systems (DCS), unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de telecomunicaţii de pe piaţa autohtonă, care deţine brandurile "AKTA" şi "Dial Telecom", a bugetat pentru acest an investiţii de pes­te 5 milioane de euro pentru diversificarea portofoliului de servicii şi adaptarea ofertei com­paniei la cerinţele pieţei.

Potrivit reprezentanţilor companiei, direcţia principală de investiţie va fi extinderea accesului la Internet, care reprezintă, în acest moment, serviciul cu cea mai importantă pondere în creşterea veniturilor DCS. Compania mizează pe expansiunea la nivel local, dar şi pe modernizarea tehnologiei existente. Conform reprezentanţilor "Digital Cable Systems", Internetul fix reprezintă motorul de creştere a industriei telecom şi, implicit, a companiei, după ce, potrivit estimărilor, gradul mediu de penetrare a aces­tui serviciu a depăşit 60% în mediul urban mare.

În acelaşi timp, DCS va investi sume importante în dezvoltarea portofoliului de servicii adresate segmentului rezidenţial prin brandul "AKTA". "Pentru clienţii rezidenţiali ne propunem să extindem cât mai rapid actuala soluţie video-Internet, oferită acum în majoritatea reţelelor DCS, la o soluţie modernă triplay - video-Internet-telefonie - pentru a ne consolida poziţia de furnizor preferat de servicii integrate de comunicaţii rezidenţiale în toate localităţile în care suntem prezenţi", a declarat domnul Dinu Malacopol, CEO al "Digital Cable Systems".

Odată cu lansarea serviciului de telefonie fixă pentru segmentul rezidenţial, DCS doreşte să atragă o parte importantă a clienţilor care utilizează deja serviciile de Internet oferite de companie, procentul mediu estimat al abonaţilor de cablu şi Internet care vor opta pentru triple-play fiind de cel puţin 30% în primul an, în funcţie de zonă.

"Unul dintre obiectivele noastre este să creştem popularitatea şi notorietatea brandului "AKTA" în rândul consumatorilor rezidenţiali şi avem încredere că, prin calitatea serviciilor şi tehnologiilor utilizate, acesta va deveni unul dintre cele mai apreciate branduri de pe piaţa de telecom. În acest sens, mizăm pe dezvoltarea serviciilor triple-play, care oferă un pachet complet de soluţii de comunicare: video-voce-date", a adăugat domnul Dinu Malacopol.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

14 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7329
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3176
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9824
Gram de aur (XAU)Gram de aur387.3649

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb