DEPUTATUL ZAMFIR A DISCUTAT CU PSD PE LEGEA DĂRII ÎN PLATĂ Plafonul ar putea creşte, iar Programul Prima Casă ar putea fi eliminat

EMILIA OLESCU
Ziarul BURSA #Bănci-Asigurări / 24 martie 2016

Daniel Cătălin Zamfir

Daniel Cătălin Zamfir

Plafonul aferent valorii creditelor introdus în textul legislativ privind darea în plată ar putea creşte, după cum ne-a spus deputatul liberal Daniel Cătălin Zamfir, iniţiatorul legii, după discuţiile pe care le-a avut, ieri, cu reprezentanţii PSD.

Deputatul ne-a mai precizat că, în final, Programul Prima Casă ar putea fi eliminat de sub incidenţa legii.

Domnia sa ne-a declarat: "Am avut o discuţie sinceră cu Viorel Ştefan, care a fost mandatat de PSD să discute pe marginea Legii dării în plată. A fost foarte clar că PSD nu renunţă la plafon, deşi ei spun că se vor mai consulta cu specialişti în constituţionalitate pe acest subiect. Propunerea PSD este ca, eventual, să creştem plafonul, stabilit, acum, la 150.000 de euro.

De asemenea, am mai abordat şi aspectul privind Programul Prima Casă. În continuare ei doresc eliminarea acestuia din lege, ceea ce, probabil, se va şi întâmpla. Eu voi continua să susţin faptul că efectele legii nu anulează garanţia statului acordată prin acest program, pentru că vreau ca şi cei care au luat credite apelând la Prima Casă, în cazul în care nu vor mai putea plăti, să poată beneficia de Legea dării în plată.

A rămas să ne consultăm cu asociaţiile de consumatori pentru ca în negocierea care va avea loc înainte de darea în plată să fie numit, ca mediator, SAL (n.r. Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor).

Un ultim aspect abordat în discuţia cu Viorel Ştefan a fost acela prin care eu am propus şi el a fost de acord să avem în text o formulare potrivit căreia destinatarii legii sunt acei consumatori care au contractat credite pentru achiziţionarea sau construirea unei locuinţe".

Daniel Zamfir ne-a mai spus că, dacă marţea viitoare legea va intra la Comisia Juridică, atunci miercuri ar putea să fie votată în plenul Camerei Deputaţilor.

Fitch: "Legea dării în plată ar putea submina îmbunătăţirea performanţei sectorului bancar din România"

Proiectul Legii privind darea în plată a unor imobile în vederea stingerii obligaţiilor asumate prin credite ar putea submina îmbunătăţirea performanţei sectorului bancar din România, arată un raport publicat ieri de agenţia de evaluare financiară Fitch Ratings, preluat de Reuters.

Fitch apreciază că legea va afecta negativ performanţele băncilor, dacă va fi adoptată în actuala formă. Creditarea ipotecară pentru persoane fizice va fi sub presiune, deoarece băncile vor înăspri criteriile de acordare a împrumuturilor şi vor solicita un avans mai ridicat pentru a se proteja împotriva potenţialei discipline de creditare diminuate. În plus, programul Prima Casă, principalul motor al creditării ipotecare pentru persoane fizice din ultimii ani, va fi, probabil, terminat, atrage atenţia Fitch.

Specialiştii din cadrul agenţiei de evaluare susţin că impactul ar putea fi substanţial, deoarece aproximativ 20% din totalul creditării ipotecare pentru persoane fizice a fost realizată prin programul Prima Casă, lansat în 2009.

Perspectiva sectorului bancar este stabilă, dar ar putea fi sub presiune în eventualitatea deteriorării calităţii activelor, mai arată Fitch.

Cererea de reexaminare a Legii dării în plată trimisă Parlamentului de preşedintele Klaus Iohannis a fost aprobată, ieri, în Comisia Juridică din Camera Deputaţilor, urmând ca textul legislativ să fie supus dezbaterii în şedinţa din 30 martie.

Camera Deputaţilor este for decizional în procedura de aprobare a legii care permite stingerea datoriilor odată cu cedarea ipotecii către bancă.

Opinia Cititorului ( 133 )

  1. Mda, Zamfir incearca sa arunce pisica in gradina PSD cand de fapt si aia ai lui de la partid sunt tot de parere sa fie exclusa prima casa. Oricum, omul are o atitudine mai de bun simt raportat la ceea ce a facut pana acum.

    Aum un mesaj in atentia numitului Hadarean:

    Inteleg ca te lauzi pe internet ca o sa afli IP-urile meu, a lui Cristi C. si al tuturor celor anti- lege(cel mai probabil ilegal) ca sa "incepi "dansul" cu noi". Prietene, am ras de m-am facut praf. IN cazul meu iti trasmit ca pe lumea asta exista routere, care emit semnal de net. Daca stii cum sa faci cu ele te poti conecta la ele fara sa ai contract pe numele tau. In cazul meu s-ar putea sa te duci peste niste oameni care n-au in viata lor de darea in plata :))))))))) Daca tu crezi ca eu eram atat de cretin incat sa ma expun in vreun fel, dupa toate linsajele si golaniile facute pe pagina voastra, inseamna ca ai carente mari de tot de inteligenta :)))) Spor la treaba cu IP-urile alea si lasati amenintarile ca nu sperie pe nimeni :))))))))))))))) 

    1. stati cuminti ba baieti cu mincinosii astia. afla asta o laie.astea se afla cu hotarari judecatoresti nu puna mana pe telefon orice casca si ii spun aia lui toate datele.de ce se simte cu musca pe caciula? in cazul meu sa dovedeasca el ca am chiar de el.sunt vreo 5 ilie hadarean in tara, unu e plecat prin franta, sa se judece el cu mine ca am dosarelul cu toate spurcaciunile facute de ai lui din grup. ,,am fost provocat tati uite de ce.i am vzt cum terfelesc oamenii la ei acolo,, acum vedeti voi cand va ziceam eu cat de jos coboara? poate ziceati ca am eu ceva cu saracii oameni.

      Uite cam cine se supara ca se scrie despre el. Alooo, domn Ilie, baga geana aici viteazule sa vezi ce scrii tu si cam cat iti merge mintea. Te superi si ameninti cu IP_uri. Hai ca cu mine ai ce ai, dar cu Cristi C., ca asta saracul le vorbeste doar din domeniul lui cu banci, citate, scrisori deschise? Vreti sa speriati cu golanii, dar nu va merge. Hai ca public eu toate tampeniile tale de tipul:"Sa moara ma-sa lu' ala care zice ca a incercat sa sune inapoi si nu i s-a raspuns? Pai ba soposule, mie mi-a inchis telefonul tocmai cretinul ala de senator care a propus plafonul de 150000. Tocmai cand i-am spus ca e o rusine pentru tot ce inseamna politica. Dar, cred ca nu ii mai ajung banii sa tina pensiunea din delta. Sau a fost destul sa i se promita locuri ocupate 3 ani la rand si cateva butoaie de vin de la TATUCU uitarescu". Si asta e unul dintre cele mai blande la adresa lui Belacurencu.Adica tu ai voie sa injuri ca un interlop si sa vorbesti de averile altora, dar cand e vorba de averea ta sari ca ars, amenintiti, scoti lumea la "dans". Baaa nebunule, stai cuminte. Hai ca m-ai pus pe tine praleo, si iti jur ca public peste tot toate golaniile scrise de tine, pana la urma te ia la ochi vreun ziarist al dracu' anti-lege care sa te foloseasca impotriva lui Zamfir. Sa vedem daca atunci o sa mai ai curaj sa ameninti. Ca eu nu o sa fac asa cum spunea asta de mai sus, la general, sa ghiceasca lumea despre cine e vorba ca sunt 5 cu numele tau in tara. Eu o fac in asa fel incat sa se stie despre care dintre ei vorba. Hai sa dansam smechere, si tango, vals si brau pe sase, sa vedem daca te tin malagambele :)))))

      Ce ma intereseaza pe mine de Ip,de nume ?

      Ati spus ca mergeti legal, in judecata dar acolo trebuie nume real; ca trimiteti nu stiu ce la redactie ion ion, care dintre voi sunteti acela.

      Vorbe goale.  

      Tu esti cel mai prost de pe plantatia asta. Vorbesti despre cuvintele lu `mantuitoru'`, da' aperi camataria. Pai nu stii, bai prostovane ca mantuitoru nu agrea camata si ca jidanilor le era interzis de catre Dumnezeu sa-si imprumute unii altora banii cu camata? Mai citeste, bai analfabetule si ocupa-te de altceva serios. Pun pariu ca esti gay si n-ai femeie si copii, altfel te-ai ocupa de lucruri serioase nu de scris povesti plasmuite de mintea ta ruginita.

      ...din nou la treaba fix dupa ora 00:00...da salariu, salariu...cat e salariu? :))

      PS: DON'T FEED THE TROLLS!! 

      Sa-i dai Cezarului ce-i al Cezarului inseamna sa incalci legea, academicianule! Atata lucru ai fi putut pricepe si tu, dar, sarmane, tu nu poti vedea granita dintre lege si faradelege

      OOOO!!!! CE BARBAT!

      Nu inseamna asta d-le anonim, om fara identitate, "sa dai Cezarului cei al Cezarului" inseamna sa te supui stapanirii si sa-ti achiti toate darile fata de stat la timp. Inseamna sa respecti legea, nu s-o incalci.

      Foarte corect 1.8. Isus nu era interesat sa devina Cezar pe pamant. Indemna la respectul legii pamantene.

      Inteleg, interpretarea este comuna, dar are toate sansele sa fie eronata.

      Plata tributului catre romani constitia o incalcare a Legii iudee, in timpul lui Isus. 

      Intrebarea la care raspunde Isus este formulata in urmatoarea imprejurare: 

      "15 Atunci, fariseii s-au dus şi s-au sfătuit cum să prindă pe Isus cu vorba. 

      16 Au trimis la El pe ucenicii lor împreună cu irodianii, care I-au zis: „Învăţătorule, ştim că eşti adevărat şi că înveţi pe oameni calea lui Dumnezeu în adevăr, fără să-Ţi pese de nimeni, pentru că nu cauţi la faţa oamenilor. 

      17 Spune-ne dar, ce crezi? Se cade să plătim bir cezarului sau nu?” 

      18 Isus, care le cunoştea vicleşugul, a răspuns: „Pentru ce Mă ispitiţi, făţarnicilor? 

      19 Arătaţi-Mi banul birului.” Şi ei I-au adus un ban1. 

      20 El i-a întrebat: „Chipul acesta şi slovele scrise pe el ale cui sunt?” 

      21 „Ale cezarului”, I-au răspuns ei. Atunci, El le-a zis: „Daţi* dar cezarului ce este al cezarului, şi lui Dumnezeu ce este al lui Dumnezeu!” 

      22 Miraţi de cuvintele acestea, ei L-au lăsat şi au plecat." (MATEI) 

      "Viclesugul" la care se refera Evanghelia, consta in faptul ca neplata tributului era contrara stapinirii romane, in schimb plata tributului era contrara Legii lui Dumnezeu si Legamintului cu EL, pentru a caror respectare iudeii antici erau dispusi sa moara, chiar de ar fi avut bani sa plateasca tributul (si au si facut-o, aducind stapinirea romana la exasperare). 

      Raspunsul lui Isus este adaptat situatiei istorice, dorind sa-si salveze fratii de la extinctie (in fata unei forte militare coplesitoare), dar si sa conserve fidelitatea credintei lor. 

      Prin urmare, imi este greu sa interpretez raspunsul lui Isus drept un indemn la "respectarea legii pamintene", asa cum indeobste este crezut, mai ales ca in Tatal Nostru, foloseste expresia "precum in cer si pe pamint", ceea ce vrea sa spuna ca legea paminteana este (si trebuie sa fie) o replica identica a celei ceresti.

      Am de transmis unui individ obraznic un mesaj. Si am sa o fac in deplina concordanta cu regulile ziarului Bursa:

      Mai baiatule, deja incep sa ma enerveze amenintarile tale penibile. Hai sa iti spun eu in 3 puncte cam stau lucrurile in speranta ca o sa iti intre si tie in cap: 

      1. Eu nu am folosit public nimic fara voia ta. Ceea ce spui tu ca iti apartine, apartine si altor oameni:)) Acum ca tu te simti cu musca pe caciula, e problema ta. Stiu ca esti un procesoman penibil, dovada fiind toate procesele pe care le-ai pierdut in proportie de 100%. Iti spun din nou, poate intelegi. 

      2. Grupul vostru nu e nicidecum inchis. E un grup cu 23.000 de oameni. Incerci sa justifici faptul ca linsati oameni intr-un grup inchis. Cand pui poze si date personale in vazul a 23.000 de oameni(nu doar un nume care poate fi al oricui), in scopul linsajului, atunci nu mai conteaza ca e grup inchis. E in vazul a peste 23.000 de oameni. Deci, o justificare penibila. Plus ca toate comentariile tale in care tu acuzi oameni(politicieni, ziaristi) ca au fost cumparati de banci, ca isi apara averile ilicite, ca sunt hoti, eu nu le am de pe grupul vostru, ci de pe comentariile unor articole. Tu pretinzi ca cineva iti face tie ceea ce faci si tu altora, halal lup moralist:))) 

      3. Am totusi o veste buna pentru tine. Stiu ca va omorati sa aflati cine sunt, intr-o vreme stiati, pana cand ati inceput sa ma linsati si pe mine. Se pare ca ati uitat cine sunt. Transminte-i sefului tau ca s-ar putea sa aflati in curand cine sunt dar de la mine. Si veti afla atunci cand tu te vei duce sa dai subsemnatul intr-o plangere penala pentru amenintare. Daca ai inceput sa ma ameninti ca "intreaba de mine" diversi indivizi cu antecedente penale, atunci hai sa vedem daca iti vin ca martori cand te vei duce sa scrii declaratia. Ca sa n-am surprize cum zici tu. Mult succes in continuare si pe curand...

      P.S. Unul dintre cei care v-a luat in colimator pe aici era chiar Cristian Sima, asta dupa spusele lui Make. Mult succes in a va lua la tranta cu el :)))) 

      Duelul cu ip de unde va vin ?

      Mie mi-a venit ideea sau astuia care ameninta? Adica lui Budaian asta!

      Nu stiu.

      Eu, de pilda, nu il decelez pe Sima dupa IP (de altfel, este imposibil, le schimba tot timpul), ci altfel. 

      Eu zic ca faptul ca a-l lasa pe cel mai mare dusman al dvs. sa comenteze aici da dovada de super-transparenta. Asta e parerea mea, nu apar pe nimeni, dvs. decideti in final.

      Individul ma dezgusta, dar nu pot zice ca-l dusmanesc. Pur si simplu mi-e scirba si atit.

      Un dusman mai are ceva calitati morale.

      Pe de alta parte, l-am tolerat foarte lung timp, dar el nu se poate limita la comentarii. 

      Simpla curiozitate. Daca nu dupa IP atunci cum stiti 100% SIGUR ca e Sima?!

      Mi se pare evident că cea de-a patra sectă a evreilor, inițiată de Judas și Sadduc, a folosit motive religioase în scopuri politice. Ei spuneau că taxarea era sclavie. Este o manipulare prea puțin justificată de cărțile biblice. Ceea ce se întâmplă azi în Orientul Mijlociu pare să aibă aceleași principii de amestec incendiar dintre credință și politic. Le spun lui Judas și Sadduc, nu, taxarea rezonabilă este un cost de oportunitate, nu o sclavie. Alternativa este războiul iar taxarea cerută de romani evreilor este doar costul menținerii păcii.

      NOW Cyrenius, a Roman senator, and one who had gone through other magistracies, and had passed through them till he had been consul, and one who, on other accounts, was of great dignity, came at this time into Syria, with a few others, being sent by Caesar to he a judge of that nation, and to take an account of their substance. Coponius also, a man of the equestrian order, was sent together with him, to have the supreme power over the Jews. Moreover, Cyrenius came himself into Judea, which was now added to the province of Syria, to take an account of their substance, and to dispose of Archelaus's money; but the Jews, although at the beginning they took the report of a taxation heinously, yet did they leave off any further opposition to it, by the persuasion of Joazar, who was the son of Beethus, and high priest; so they, being over-pesuaded by Joazar's words, gave an account of their estates, without any dispute about it. Yet was there one Judas, a Gaulonite, of a city whose name was Gamala, who, taking with him Sadduc, a Pharisee, became zealous to draw them to a revolt, who both said that this taxation was no better than an introduction to slavery, and exhorted the nation to assert their liberty; as if they could procure them happiness and security for what they possessed, and an assured enjoyment of a still greater good, which was that of the honor and glory they would thereby acquire for magnanimity. They also said that God would not otherwise be assisting to them, than upon their joining with one another in such councils as might be successful, and for their own advantage; and this especially, if they would set about great exploits, and not grow weary in executing the same; so men received what they said with pleasure, and this bold attempt proceeded to a great height. All sorts of misfortunes also sprang from these men, and the nation was infected with this doctrine to an incredible degree; one violent war came upon us after another, and we lost our friends which used to alleviate our pains; there were also very great robberies and murder of our principal men. This was done in pretense indeed for the public welfare, but in reality for the hopes of gain to themselves; whence arose seditions, and from them murders of men, which sometimes fell on those of their own people, (by the madness of these men towards one another, while their desire was that none of the adverse party might be left,) and sometimes on their enemies; a famine also coming upon us, reduced us to the last degree of despair, as did also the taking and demolishing of cities; nay, the sedition at last increased so high, that the very temple of God was burnt down by their enemies' fire. Such were the consequences of this, that the customs of our fathers were altered, and such a change was made, as added a mighty weight toward bringing all to destruction, which these men occasioned by their thus conspiring together; for Judas and Sadduc, who excited a fourth philosophic sect among us, and had a great many followers therein, filled our civil government with tumults at present, and laid the foundations of our future miseries, by this system of philosophy, which we were before unacquainted withal, concerning which I will discourse a little, and this the rather because the infection which spread thence among the younger sort, who were zealous for it, brought the public to destruction. 

      Ce facem Cristi C. cu derbedeii astia care ne ameninta pe diverse grupuri? :))))

      Haha

      Prietene, aici in sfarsit suntem de acord. Si eu am ras la inceput ca si tine, nu zic si acum rad de penibilitatea individului care niciodata nu a putut dovedi ca ceea ce spun eu e minciuna. Acum ameninta si se da lovit pe internet. Eu o sa-i ofer sansa de a ma cunoaste si de a dovedi ca spusele mele sunt minciuni. Dar asta in fata organelor abilitate ale statului:

      "Noul Cod Penal : CAPITOLUL VI 

      Infracţiuni contra libertăţii persoanei 

      Art. 206 

      Ameninţarea 

      (1) Fapta de a ameninţa o persoană cu săvârşirea unei infracţiuni sau a unei fapte păgubitoare îndreptate împotriva sa ori a altei persoane, dacă este de natură să îi producă o stare de temere, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă, fără ca pedeapsa aplicată să poată depăşi sancţiunea prevăzută de lege pentru infracţiunea care a format obiectul ameninţării. 

      (2) Acţiunea penală se pune în mişcare la plângerea prealabilă a persoanei vătămate." 

      Ca eu ma cert cu tine, tu cu mine, e una, dar sa ajungem la amenintari cu fosti puscariasi care intreaba de mine si cu tot felul de "surprize", nu mai are nicio legatura cu cearta pe niste subiecte, are, asa cum spune si Codul Penal, legatura cu comiterea unei infractiuni. 

      Te rog trimite la Bursa cazul tau cu povestea, patania... nu ma intereseaza numele doar patania, rezolvarea.

      Pana atunci nu pot decat sa ma amuz. 

      Amenintarea cu fosti puscariasi nu mi se pare in regula.

      Maine te rog sa faci demersurile necesare. 

      Ti-am spus ca si eu ma amuz dar de penibilitatea individului in sine. Imi dau seama cat primitivism intrinsec zace in unii oameni. Oricum cand voi face toate demersurile legale, nu o sa trimit numai la Bursa. Felul in care un individ din tabara pro-lege ameninta in stil interlop pe cineva care se opune legii, e un subiect interesant de presa, in contextul in care pe 31 martie intra in dezbatere ;) Macar daca oamenii vor sa afle cine sunt, atunci sa o facem in stil mare, nu? :)))

      In rest, repet, ca eu ma cert cu tine, ca tu ai o opinie contrara cu a mea, ca ne injuram, ca ne balacarim, e una. Sa ajungem la amenintari fatise e cu totul altceva si iese din sfera oricarei acceptabilitati. 

      Da-mi voie sa nu-ti spun, ca sa ramina un mister pentru Sima.

      Si tu si ala care te ameninta? Ce ai sa castigi tu daca ii faci plangere? Nimic pentru ca nu poti demonstra tu ca anonim ca el de tine vorbeste.. La fel nici el nu poate sa demonstreze ca tu ai vorbit de el cand nu ai dat CNP sau adrese si cand sunt inca nu stiu cati cu nume ca al lui. In schimb din cauza voastra o sa sufere cateva mii de oameni care s-au luptat pentru un ideal daca tu o sa ii asociezi cu ce a facut unul care a vrut sa se dea macho. Gandeste si la alti oameni. Din vorbe nu ai facut cine stie ce rau, acum un fraier iti deschide drumul sa treci la fapte. Ce o sa faci? Gandeste bine inainte sa faci ceva! Ma rog la Dumnezeu sa va dea minte la amandoi.

      Am o predilectie pentru subiect, dar nu-mi dau seama din ce citezi, cu atit mai mult cu cit eu nu ma misc foarte dezinvolt in engleza.

      Ceeace cred ca trebuie mentionat contextual, pentru intelegerea acestui citat este influenta shamaita (conservatoare) asupra doctrinei zelotilor, influenta de care, paradoxal, nu era strain nici Irod. 

      Interdictia platii tributului in anul sabatic tine, probabil, de interpretarea Beit Shamai a Legamintului cu Dumnezeu (doi imparati romani au fost dispusi sa-i scuteasca pe iudei de plata tributului, o data la sapte ani, intelegind ca asta este o rigoare iudaica de natura religioasa si ca altfel, nu il pot colecta in ciclul restului de sase ani). Eliberarea de romani a fost interpretata de zeloti drept obligatie religioasa. 

      Cealalta casa hermeneutica - Beit Hillel - era opusa shamaitilor si furniza o interpretare liberala a Cartii si Legii (Halakha), netezind posibilitatea practica de colectare a tributului catre romani. 

      Isus pare hillelian, in cele mai multe dintre interpretari, ba chiar si in privinta problemei platii tributului, dar este shamaitian in privinta respectarii Shmitei - Legea iertarii si Legea Eliberarii, motiv pentru care suspectez puternic ca sentinta condamnarii la moarte a fost decisa de Hillel Gamaliel, seful Sanhedrinului abia venit la putere, in anul crucificarii (daca toata aceasta intimplare va fi fost istorica). 

      Intre ucenicii lui Isus, pot fi decelati vreo patru zeloti (intre care, figura centrala pare sa fie Petru), ceea ce, indirect, confirma influenta shamaita in doctrina promovata de miscarea initiata de Isus. 

      Dupa crucificare, insa, miscarea a fost confiscata de hillelieni (si probabil ca cel mai semnificativ aspect, in aceasta privinta, este ca Pavel, cel care se converteste atit de brusc, este elevul direct al lui Hillel Gamaliel, nepotul intemeietorului Beit Hillel, numit Hillel cel Batrin - autorul Prosbulului, chichita avocateasca de eludare a Legii Dumnezeiesti a Shmitei). 

      Rezultatul este ca, dupa Revelatia Paveliana, apare doctrina crestina (statutul divin al lui Isus si resurectia sa), ca vehicul religios al Prosbului hillelian, doctrina care a fost diseminata prin apostolatul ucenicilor lui Isus, eliberati si trimisi in misionariat de Hillel Gamaliel, (probabil, ucigasul lui Isus). 

      Prosbulul permite eludarea Shmitei, astfel ca datoriile sa poata fi colectate chiar si dupa anul sabatic, garantiile la imprumutul nerambursat sa nu fie returnate datornicului (contrar Legii Dumnezeiesti pe care o regasesti si in Biblia Crestina), sclavii care si-au pierdut libertatea din cauza datoriilor neplatite sa nu mai fie eliberat (contrar Bibliei). 

      De aici, la ignorarea interdictiei perceperii (si/sau platii) dobinzii la credite (interdictie formulata net, limpede, repetat, in trei Porunci biblice) nu a mai fost nici un pas.

      „Daţi dar cezarului ce este al cezarului, şi lui Dumnezeu ce este al lui Dumnezeu!" este simplu indemn la rezistenta fata de tot ceea ce s-a intimplat ulterior miscarii initiate de Isus. 

      Interesant, mesajul 1.22 nu este al meu, dar sint absolut de acord cu el.

      Gresesti. Eu POT demonstra ca s-a referit la mine direct. Pot cere o hartie de la ziarul Bursa prin care sa demonstrez ca eu personal am scris comentariile la care face referire individul. Odata asta demonstrata este clar, chiar si pentru un copil, ca amenintarea cu pricina imi este adresata mie.

      Oamenii de care vorbesti tu"care au luptat pentru un ideal" au ponegrit, au amenintat si au dat dovada de un caracter extrem de infect. Am un folder plin de toate linsajele lor pe care bineinteles ca il voi folosi ca o dovada in plus impotriva "luptatorului" care ameninta.

      Nu pot sa nu remarc atitudinea ta partinitoare. Unul care se poarta ca un vagabond e un "fraier", un naiv care a vrut sa se dea si el barbat, iar eu un nenorocit care vrea sa faca rau unor mii de oameni. Eu nu vreau sa fac un rau nimanui, conform legii penale vreau ca unul care a incalcat-o sa platesca. Simplu.  

      Cu care dintre punctele mesajului 1.22 sunteti de acord?

      Adica, ulterior, a fost retinuta doar prima parte - "Dati dar cezarului ce este al cezarului...", cu un inteles schimbat, prin uitarea in care a cazut cea de a doua parte (care s-a pierdut, din cauza incalcelii detaliilor istorico-religioase care sa o faca inteligibila).

      Sa ne prezinte cazul.

      Hopa, s-a razgandit Zamfir, zice ca e mai intelept sa nu fie Prima Casa in lege ca sa nu de prilej guvernului sa anuleze programul.

      Intrati pe pagina lui sa vedeti ce spune, poate publicati in ziar. Ce-o fi cu el de i-a venit brusc mintea la cap?  

      Din interpretarea mea, manipularea antica este certa.

      Make:"Rugaciunea "Tatal Nostru" se refera strict la bani" Genial, eu nu vazusem asta pana atunci, dar marturisesc ca dupa argumentatia dvs. cam asta reiese

      Era sa uit. Spune-i individului ca pseudonimul asta nu e "furat" cum zice el. E inspirat din 2 nume separate. Din 2 conturi de Facebook separate, ii dau si link-urile daca vrea, ca sa nu mai manance rahat. ;)

      Rugaciunea urmeaza un algoritm al Poruncilor de baza; banii sint implicati in portiunea dedicata iertarii greselilor (datoriilor/pacatelor=incalcar ii Poruncilor) si datornicilor (gresitilor).

      Multumesc pentru spreciere!

      Dezvoltarea acestei interpretari conduce la rasturnari spectaculoase in interpretarea semnificatiilor crucificarii, pe care il consider moment de cotitura pentru calea pe care a apucat-o civilizatia, dezvaluindu-si limitele manifestate in crizele actuale. 

      tulai doamnie! apai mare om esti nea bre nea floricele.te pup pe cioc!

      Le raportezi grupul "poliției" Facebook și vor dispărea.

      Nu uita să faci capturi de ecran cu mesajele care instigă la violență și amenințări. Facebook face o poliție foarte serioasă și le poți distruge grupul în 2 timpi și trei mișcări. Asta dacă ai dovezi.

      Draga Cristi, doar ma stii de ceva vreme. Stii bine ca am capturi cu ce au facut ei inca din octombrie. Mai intai voi sesiza Politia nationala, pe articolul 206 Cod Penal impotriva amenintatorului si o alta plangere pe 368 NCP, Instigarea publica,plangere facuta la adresa liderilor de grup, cu print screen-uri de la mai multe golanii in care incitau la amenintari la adresa unor persoane. Daca vor "dans", atunci dans sa fie. Numai ca imi e teama ca pentru unii o sa fie break-dance :))).Si intre timp apelez si la ideea ta, care e geniala.

      P.S. Tu ai ajuns subiect de porcaiala, alaturi de mine, din cauza unui domn Paul A., stii tu despre cine vorbesc, nu mai pot sa iti spun numele complet din cauza noului regulament Bursa.  

      Din oct pana ca m sa nu faci nimic!

      6 luni, macar nu ne plictisi! 

      Mai dat fata sa stii....esti chiar penibil...oricine ai fi si papa de la Roma...aceasta lege aduce echilibrul contractual chiar daca iti place sau Nu daca jignesti esti un frustrat si nu o sa iti mai iei salariu...nici nu trebuie sa iti dea oamenii atentie încerci sa manipuleze oamenii....poate pe cei slabi vezi de treabă ta ca acesti oameni sunt supărați au familii greutăți rate la banca....vezi ca băncile au introdus clauze abuzive în contracte cu toate ca existau atâtea legi de raportare... asta trebuie sa te preocupa ca statul roman si bnr au dormit în ghete

      6 luni ce? Ti-am mai explicat, dar tu nu poti baga la cap, ca nu sunt Ion Ion. 6 luni ce din moment ce asta a inceput cu amenintarile ieri?

      Aici ai dreptate, manipulez prin adevar, nu ca altii prin minciuna. De fiecare data cand am spus ceva am si argumentat cu texte de lege sau cu expertize. Nu ca altii care au argumentat prin ura si amenintari. Individul de care zic niciodata n-a putut demonstra ca ceea ce spun despre el este minciuna. In schimb a ales sa ameninte in stil de interlop pe diverse pagini de internet stiind ca eu prind de veste si crezand ca ma sperii de el. In fata argumentelor niciodata postacii chf nu au putut aduce contra-argumente, decat balacareli. Dovada un articol echilibrat care vorbea despre deficientele legii si la care administratorul site-ului pe care era publicat nu a putut aproba spre publicare din 820 de comentarii decat 23. Restul erau pline de amenintari, injuraturi si blesteme cum ala nu mai auzise in cei 20 de ani de jurnalism economic.Pe Sorin Bota de la PSD l-au spurcat si amenintat pana cand ala nu a mai indraznit nici sa sufle in fata lui Zamfir. Asta inseamna cu adevarat manipulare, nu sa aduci argumente clare.

      pari iesit din minti postacule. te-am vazut de multa vreme cum instigi pe aici, desigur ai dreptul, poate si stangul. mai rau este ca te simti ofensat si incerci tot felul de metode comuniste de inhibare. nu mai tin. daca expui articole de lege si ameninti cu ele, nu tot amenintare se numeste? ca faci plangere penala, si alte mizerii, nu te bazezi oare pe frica unora de asa ceva? ba, sigur ca da. Ca atare, chiar crezi ca vei rezolva ceva? esti sigur ca vei rezolva ceva? daca tot esti asa de sigur, cum se face ca de atata timp traiesti sub anonimat? nu ai nici o actiune concreta pana la acest moment, dar denigrezi in stanga si in dreapta. ce ai zice sa si faci ceva, chiar si cu fraierul ala care zici tu ca te ameninta!

      1. Da, voi rezolva pentru ca nu amenint cu ele. Nu, nu ma bazez pe frica nimanui pentru ca nu am intrat sa amenint lumea fatis asa cum faceti voi astia din grupul chf. Sau cum a facut cel despre care "zic", daca e sa ma iau dupa formularea ta.

      2. Cum de "traiesc sub anonimat"? Cand mi-am dat numele aici si m-am semnat, tocmai ca sa arat ca nu am nimic de ascuns, unii din grupul vostru m-au gasit dupa nume si dupa unele chestii pe care le spusesem aici, inclusiv un articol distribuit cu ceva scris de mine pe pagina mea. M-am trezit de 2 ori cu contul blocat de a trebuit sa bag numere de telefon, coduri si alte tampenii si m-am trezit si amenintat cu moartea. Voalat, ce e drept, dar tot amenintare. Deci, nu e prima oara cand primesc amenintari de gen:"vei avea surprize, iti trimit pe nu stiu cine dupa tine" si altele. Pe cale de consecinta, cu cine nu merita, nu am de ce sa imi expun datele personale. Si totodata am luat toate masurile sa nu pot fi gasit nici dupa IP sau dupa codul MAC. :)))Impotriva voastra, voi m-ati pornit daca chiar vrei sa stii adevarul si poti sa il digeri.  

      3.In mesajul de mai sus nu faceam referire la textele de lege care i se aplica omului vostru :))) "De fiecare data cand am spus ceva am si argumentat cu texte de lege sau cu expertize." Asta am scris mai sus si era vorba despre texte de lege si expertize legate de darea in plata.  

      4.Metodele naziste de inhibare le aveti voi fata de orice oponent al legii. Ultimul caz, al unei fete de nici 27 de ani pe care ati linsat-o in ultimul hal(cica sunteti barbati), cu contul de Facebook, datele personale, pozele, toate luate la comentat in batjocura de "eroii" din grupul vostru. Fiecare dintre el un mic Cesare Lombroso care descoperea in fotografiile fetei trasaturile de "sacal bancar".Si ne intoarcem la ce spuneam mai devreme, parca nu iti mai vine sa "iesi din anonimat". Astea sunt practici naziste baiatule, asa faceau nazistii, comparau oamenii dupa trasaturi, dupa ochi, urechi si altele. Si isi reduceau la tacere oponentii prin agresivitate. 

      5. Nu am o actiune concreta pentru ca nu am vrut, asta e singurul motiv. Nu am vrut pana acum... 

      6. Eu denigrez in stanga si dreapta? :)))) Am o arhiva intreaga cu zecile de persoane terfelite si tarate prin noroi de grupul vostru. Poate am sa ii fac un pustiu sefului vostru si ii trimit documentatia in cauza, cred ca se ingrozeste si el. Dar in schimb daca face vreunul referire ambiguu la vreun coleg din grup ne rupem hainele de pe noi, investigam, plangem, amenintam cu procese, cu batausi, scriem articole, pornim la revolutie, demascam manipulatorii, propaganda bancara. Cand ponegriti voi in schimb e perfect justificat, voi aveti dreptul. Legea si morala au dubla masura in opinia voastra.

      In incheiere iti spun doar atat, nicio lupta, pentru nicio lege, pentru nicio datorie nu justifica amenintari cu moartea, cu violul, cu bataia, terfeleala, noroi aruncat, minciuni, injurii de cea mai joasa speta, mistouri ieftine sau intimidari de orice fel, asa cum ati facut voi. Si iata ca pana la urma legea va exista asa cum ziceam eu ca ar trebui sa fie inainte de votul in Senat, cand voi va tranteati pe jos, urlati, plangeati prin comisii. Ce ziceam eu atunci? Ce "manipulam"? Sa fie in asa fel incat sa ii multumeasca si pe cei pro, dar si pe cei contra. Se pare ca pana la urma o sa fie asa cum "manipulam" eu, nu?  

      un anonim spune de altul ca traieste sub anonimat.ce ai scris tu e borfasaresc vrei sa incerci marea cu degetu' sa vezi cat e de calda

      Postacule, dar cat castigi pentru toata activitatea aceasta. Depui cam mult efort, si e clar ca nici un om nu se pune dea curmezisul unui numar considerabil de oameni care au probleme reale cu creditele. Atat CHF cum spui, cat si altii cu alte valute, sau chiar cu lei.

      Deci, cat castigi penru mizeria asta ce o vomiti? 

      Postacule, probabil ca mult mai putin decat sefii tai care castiga exploatand dramele unui numar considerabil de oameni care au probleme reale cu creditele. Iar aici crede-ma ca iar am snop de dovezi, stranse strict pentru cazul in care il bate pe vreunul gandul sa imi ceara sa dovedesc fara echivoc afirmatiile ;)

      Postacule, dar de ce nu dovedesti cea ce si spui? Tot ce vad din partea ta sunt vorbe care ar manipula opinia publica. ATAT. VORBE. Da despre care sefi vorbesti? Eu stiu ca nu sunt sefi acolo. Ce vreau sa iti spun, este faptul ca daca am avut nevoie de un ajutor, cum ar fi consiliere in relatia mea cu banca, am primit. Tin sa iti spun ca altfel am trimis la banca 5 (CINCI) petitii la care nu am primiti raspuns nici macar iun raspuns in 7 luni de zile. Deci tu care vorbesti de oameni care au probleme reale cu credtitele, ce ai facut pentru ei? Tu doar tii partea si la imaginea bancilor nu? Nu ar fi rau sa spui cat castigi, totusi din mizeria asta ce o faci! Ce zici?

      Postacule percutezi foarte greu la ceea ce spun eu. Sa inteleg ca tu esti singurul detasat pe week-end. Am dovedit de nenumarate ori ce am spus, cu dovezi clare, atat din articole de lege citate partial ca sa dea bine spuselor voastre si pe care eu le-am postat integral, cat si prin mesaje din mesageria voastra interna care mi-au parvenit. Ca sa te lamuresti poti cauta in arhiva ziarului Bursa. De fiecare data nu ati prezentat niciun argument valabil ci numai injuraturi, atacuri, atat la adresa mea cat si a altor persoane sau amenintari de genul:"

      2.8. Iti tai degetele (raspuns la opinia nr. 2.7 ) 

      (mesaj trimis de Dani , in data de 28.12.2015, ora 16:09)" Asta e doar unul dintre mesajele de amenintare pe care mi le-ati trimis de-a lungul timpului si daca poti vedea ti-l dau cu data si ora, fiind postat tot aici pe Bursa. Dintre toti care si-au mai permis sa spuna ceva impotriva voastra am mai ramas eu, Cristi C. si inca vreo 2. Nu v-ati dat deoparte nici de la ameninta cu violul o comentatoare de sex feminin. Voi cat castigati din mizeriile pe care le faceti?

      Ma bucur ca ai primit consiliere la problemele tale de pe acel grup. Daca s-ar limita la promovarea unui proiect legislativ, consiliere, mail-uri, petitii si alte chestii, DAR in mod civilizat atunci nu ar mai avea nimeni nimic impotriva lor. Cand incepi cu amenintari, linsaje, atacuri si alte nenorociri atunci e clar ca urmaresti niste interese si clar ai niste oameni in spate care te apara de posibile repercursiuni ale acestui comportament.  

      Ce site ?

      In fiecare zi torni besina asta ?

      Ai facut ceva demersuri sau tot latri degeaba ?

      Gargara

      Anonimule da ce nu te-au trimis la masa rotunda ?

      Cei din banci sufera de amnezie Olteanu, Isarescu, poate si alti ?

      Postacule, dar tot nu spui cat castigi din aceasta minunata activitate.t E jenant, totusi. Uite eu iti spun, azi am timp sa mai stau pe aici si am hotarat sa am o conversatie cu tine. De fapt, nu obisnuiesc sa frecventez acest loc, abia daca apuc sa citesc ineptiile tale. Acum ma bucur, pentru faptul ca pot discuta cu tine si sa am parte de parerile tale personale, care vad ca sunt chiar deplasate pana la moentul asta. Imi spui ca ai dovezi, dar niciodata nu arati nimic. Vorbe! Macar de ai spune cat castigi din mizeria asta. E prea mult efort de la un singur om, ca sa creada cineva ca ai de fapt un tel! E clar, esti platit si macar de am sti cu cat este platita latura si vomitura, tot ar fi un lucru onest. Prea esti prezent, 24/7. Hai fi recunoscator si da pe fata. De fapt, daca nu ai ce face niciodata, e normal sa faci doar o activitate din care traiesti si chiar mizer din cate spui. Spunea cineva mai sus ca esti chiar homosexual, sa sti ca si aia mai fac cate ceva cu timpul lor. Daca nu e asa si inca nu te-ai stabilit, vezi ca se mai gasesc ceva saituri de specialitate. Poate iti gasesti jumatatea. ---------------------- Sa iti spun un banc, daca tot suntem la capitolul asta si poate te ajta sa ai o viata a ta: Era o femilie de homosexuali care au infiat un baiat. Baiatul venea de la scoala plangad ca este batjocorit de colegi: poponaru, poponaru (strigau dupa el). Dupa ceva zile zile, "mama" l-a invatat ce sa raspunda. Baiatul, batjocorit din nou la scoala, raspunde colegilor: A zis mama sa ii sugi p---a.

      Postacule, te misti cam greu. Ce naiba se intampla cu tine? Pai vezi ca iti castigi banii prea usor postacule. Acum ma gandesc ca daca esti platit la literele scrise, e destul de greu. Hai la treaba, cum vrei sa traiesti?

      Bine stiu ca nu ai nevoie de multe, dar macar latura aia de la catering sa ti-o poti plati.

      Postacule nu am nevoie sa iti mai prezint dovezi, le-ai prezentat tu in locul meu, multumesc :))) Cu indivizi care coboara discutia la "homosexuali" si alte bancuri obscene nu am ce discuta. Multumesc ca ai argumentat tot ce am spus mai sus.

      Vad ca tu esti cel care scrie sute de tampenii la diferenta de cateva minute postacule, chiar atat de ieftin e cuvantul la tine in grup? Trist, ar trebui sa strangeti mai mult de la oameni ;) Hai pa, ca oricum ti-am dat prea multa atentie. Du-te unde vrei sa te duci si fa ceea ce vrei sa faci :))))))) Asta ti-o spun ca sa vezi ca am si dibuit cine esti. Baga mare acum, dupa dispozitiile sefilor de grup, comentariile voastre sa fie mereu ultimele. Iti las loc sa nu te certe la urmatoarea sedinta. Distractie placuta !

      Haha

      Hai nu fi supărat! Noi te intelegem si asa. :) E bine ca in ultimă instanta recunosti niste lucruri! Da chiar ne-ai facut curiosi. Pana la urma cat câștigi pentru asta?

    Deindata ce va fi posibil, astazi, voi completa "Regulamentul mesajelor" cu urmatoarele doua prevederi:

    - sint interzise amenintarile de orice natura; 

    - este interzisa hartuirea ziaristilor Redactiei BURSA. 

    Noile interdictii vor conduce la stergerea mesajelor care nu le respecta si vor putea fi aplicate si retroactiv..

    Regulamentul a presupus, ca de la sine inteles bunul simt, dar asta a fost o naivitate. 

    1. Si inca o regula:

      - este interzisa dezvaluirea identitatii oricarui comentator de la sectiunea de mesaje, fara acordul scris al aceluia, depus la Redactie. 

      Aha, dar cand unii ii provoaca pe altii si ii linseaja pe unii dintre cititorii dvs., este acceptabil in opinia dvs? Stiam ca cu Cristi C. va intelegeti bine, faptul ca e linsat pe o pagina de internet pe care o citati des nu e deloc ingrijorator pentru dvs.? Eu consider ca sa postezi pe internet mesaje de genul:'aflu io cine esti si te iau la "dans". este destul de grav, nu credeti? Ei oricum nu vor afla in viata lor cine sunt eu, dar poate afla cine e Cristi C. si ii vedem si lui poza langa cea a domnisoarei Cristina Metea, cea mai nou victima dintr-un lung sir de linsaje de tipul asta impotriva oricui nu are aceeasi parere ca si ei despre darea in plata. I-am raspuns golanului pe Bursa pentru ca la comentariile de pe ziarul Bursa s-a referit in mesajul de amenintare, eu nu ma ascund pe pagini de facebook unde sa imi vars ineptiile in uralele altora, eu am facut-o public. Dvs. chiar nu v-ati saturat de comportamentul asta golanesc, chiar si pe dvs va acuza un postac ca ii furnizati nu stiu cui date despre el, mai tineti minte? Oricine li se pare lor un pic "suspect", oricine misca in front in fata lor e luat in colimator. Daca omul vrea sa "danseze" cu mine pentru ca eu comentez pe Bursa, o sa dansez cu el toate genurile, nu e nici o problema din punctul asta de vedere. In ianuarie o amenintau pe o fata cu violul, n-a luat nimeni atitudine, in februarie pe mine cu moartea, acum cu golanii de genul "aflu io cine esti". De ce nu aruncati ochiul un pic si in tabara cealalta sa vedeti ca nu e plina de ingerasi cu diadema?

      Asta nu e buna, daca intra din nou Cristian Sima nu ii mai dezvaluiti identitatea? :)))

      Bunul simt in Romania?

      Ldp are o miza mare, daca s-au amenintat cu Dna in dec. la tv. 

      Cristi C si-a bagat avocat,portavoce pe unul ca tine ?

      Vezi ce a zis Cristi cu manifestul, cu zgomot-ul pe treptele Bnr-ului. 

      De aceea nu o sa vezi nimic pe hartie, nici un proces doar putina gargara.

      Bancile au milioane de procese in tara finalizate sau in desfasurare. 

      Nu aproba sefu'.

      Nu, il sterg.

      Si am sa adaug si o clauza acoperitoare: Redactia isi rezerva dreptul sa stearga mesaje si sa interzica accesul unora la postarea de comentarii, atunci cind apreciaza ca sint de rea credinta.

      Sima, vei fi sters, cu toate lectiile tale prostesti, inclusiv postarea de fata, ca sa ti se piarda urma,

      Ai ajuns profesor?! 

      Nu controlez Facebook, n-am ce face acolo.

      In rest, este de neinteles sa fii nemultumit ca interzic amenintarile, plingindu-te de amenintari. 

      Traim in democratie, cu bune si rele, inclusiv dreptul la libera exprimare ( excluzind cazurile legale).

      Nu e usor. 

      Nu e usor, dar e preferabil la orice altceva. 

      Cenzura e greu pana o pornesti si e perversa, se razbuna.

      Aici inclin sa iti dau dreptate.

      Nu iti convine ce posteaza, il actionezi in instanta. 

      Cenzurezi doar injuraturile. 

      Sa nu uitam cand bancile au dorit sa nu fie 

      denigrate ca ...

      Cu toate ce a facut Colo prin dec ian nu am fost de acord Dar aceasta a dat "frumusetea" ziarului Bursa.ro, aceasta face diferenta intre Bursa.ro si orice altceva ce exista azi pe piata. 

      De acord, dar...

      Un nivel de civilitate trebuie cit de cit asigurat, astfel ca, de la inceputuri, Regulamentul a interzis obscenitatile, insultele, etc. Prin urmare, aceste interdictii reprezinta, deja, cenzura, desi, intr-un mediu de bun simt, unde ar functiona autocenzura, nu ar fi fost necesara formularea regulilor acestora. 

      Am constatat, acum, ca lipsa de bun simt este cu mult mai larga, astfel ca unii speculeaza libertatea oferita ca pe o slabiciune care sa o surpe, sa devina agresivi, sa ameninte si sa hartuiasca, ceea ce, de fapt, este mai grav decit, de pilda, doar sa injure. 

      Sectiunea de comentarii rezervata cititorilor urmareste sa asigure libertatea dezbaterii, a schimbului de idei (aceasta mi s-a parut, uneori, chiar mai importanta decit minorele abateri de la Regulament, astfel ca, in unele cazuri, am tolerat chiar exprimarea insultatoare, inclusiv la adresa mea - un sacrificiu in favoarea ideilor). 

      Dar, insultele grave, discriminarea de tot felul, amenintarile si hartuirea ucid scopul - libertatea schimbului de idei. 

      Prin urmare, te rog sa nu confunzi asigurarea conditiilor libertatii, cu limitarea libertatii, iar exprimarea mahalagesca si manifestarea rudimentara, gregara, falsificata cu buna stiinta, drept legitima, in numele libertatii de exprimare.

      Ti se pare ca democratia si libertatea de exprimare se manifesta intre jivinele padurii? 

      Cristian Sima a impins infamia pina la a tine lectii de escrocare a sistemului bancar, pe site-ul BURSA.

      Citez: 

      "10.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10 ) 

      (mesaj trimis de berila , in data de 22.03.2016, ora 10:08) 

       

      mai bine te invat ceva: ia un credit de 50000 euro cu garantii, pune gaj pe o sandrama (iti recomand eu un evaluator bun, bancile nu pot obliga la alegerea evaluatorului, doar trebuie sa fie autorizat anevar), dupa care tushti cu banii in italia sau spania, ca oricum nu faci cinstit toata viata atata purcoi de bani.  

      pe persoana juridica as face macel." 

      Desi pare ca ar fi avansat o idee, de fapt omul isi cauta clienti si asociati, pentru noi escrocherii si chiar daca, din pacate, exista public care sa admire asta sa creada ca este "genial", eu unul, nu-i permit sa se foloseasca de BURSA pentru infamiile lui.

      Ori de cite ori voi prinde de veste ca a mai intrat, sub orice chip, va fi sters de pe site. 

      Iti multumesc ca admiri frumusetea libertatii de exprimare asigurate de site-ul BURSA.

      Urmaresc, prin adaugarea de reguli, ca frumusetea sa devina stralucitoare. 

      Atentie!

      Nu am adaugat conditii de logare.

      Am pus conditii de comportament. 

      Nu mi se pare corect din partea dumneavoastra, Bursa.ro este liber, condamn ce a scris in acel mesaj dar nu as dorii sa il stergeti dumneavoastra sau cineva din redactie, pt ca libertatea poate e dusa la extrem a site-ului youtube; poate ar trebui sa copiati conditiile de acolo.

      Acea postare poate ar trebui sa o analizeze avocatii bancilor si sa faca demersurile necesare. 

      Nemti din cate stiu au iesit in strada pentru libertatea pe net. 

      Poate si aceste conversatii ar trebui sa le stergeti ca nu au legatura cu articolul. 

      Si eu am un magazin unde nu imi plac toti clienti dar nu am ce face, ii servesc. 

      Cred ca nici bancilor nu le place vocea celor executati, poate ca deschid ochi si altor posibili clienti. 

      Cred ca sunteti mai bine informat, atentatele de la Bruxelles cum au fost revendicate, e condamnabil ce au facut dar nu stiu pe ce cale si l-au revendicat. Cred ca serviciile secrete ar dori cenzura sau ceva de genul. 

      Scandalul Apple in State cu soft-ul. 

      As vrea sa se pronunte si alti cititori. 

      Bineanteles decizia va apartine.

      Acum c-a bagat-o pe asta cu rusii, LDP intra la siguranta nationala.

      Clientii bancilor sunt escrocati si abuzati in lupta impotriva Moscovei. Incredibil ce le excreteaza neuronul stingher. 

      Mi-a plcut urarea de Anul Nou: " Multumim ca cititi ziarul Bursa indiferent ca ne aprobati sau nu ", ceva in stilul acesta a fost, am citat din memorie.

      Repet: nu am adaugat conditii de logare, ci de comportament, ceea ce vrea sa spuna ca libertattea de exprimare este deplina, dar are loc in spatiu public si vreau sa respecte normele acestuia.

      Este aceeasi conceptie, nici un fel de schimbare.

      Nu cer sa aprobati neaparat opiniile ziarului BURSA, dar interzic hartuirea, amenintarea, insultele si reaua credinta.

      Cred ca nu incape confuzie. 

      MA BUCUR !

      De acord. 

      Modelul World of Warcraft (printre cele mai perfecte jocuri on line).

      Este cenzurat injuraturile in engleza, cred ca de un soft. Poti vorbi liber despre orice, oricine scris sau verbal. 

      In alta limba, fara numar. Am vazut discuti 

      i in chineza, rusa, romana ... cu toate ca l  

      oficiala e engleza. Sunt si sectiuni pt  

      diferite tari. 

      Daca injuri sau ..., ti se interzice accesul la site 3 h, o zi sa se racoreasca/ip. 

      Va recomand sa adaugati un scrol la chenarul mesajului. Vedeti model hvb insolv.ro

      Si totusi, de unde stia Sima atatea detalii din interiorul grupului CHF?

      Eu nu am spus ca e genial pentru ceea ce a facut, ci in felul in care scria, cu acel accent ardelenesc din popor si cu un aer de batran care da sfaturi :)))) 

      Multumesc!

      Ma uit. 

      Nu stiu daca tehnic pot face asta. 

      Ne gindim.

    Cine minte ?

    Agentia aceasta a mirosit criza ? 

    A fost unsa sa iasa cu acest comunicat taman acum ?

    1. Dar acesti super "specialisti" au mirosit criza ?

      Adevarul doare ?

      Se naste intrebarea daca nu stiau e INCOMPETENTA ?

      Atunci mai are rost sa pierdem timpul cu povestile lor de popa beat ? 

      Daca banca lui piciu' se inchidea nu vad nimic rau in asta, se curata sistemul de o uscatura, cum poate trebuia sa fie istorie Ing si nu numai.

      Cum pot sa ma conving si eu ca "stiau" ca pe tine nu te cred, istoria mi-a confirmat ca nu stiau nici ei nici Standard&Por. 

      Bail in exista pentru aia cu economii mari prietene.Din conturile ce depasesc o anumita suma se opresc banii ca sa li sa poata da economiile inapoi alora cu sume mai mici in banca. Nu iti convine bail in, nu te obliga nimeni sa iti tii banii in banci. Daca esti bogatas ii bagi in aur sau in diamante si nu ti-i mai ia nimeni. Chiar asa de greu de cap esti? Un fel de bail-in faceti voi. Adica se vor lua bani de la unii ca sa acopere gaurile lasate de onor postacii GCCC. Daca astia spuneau ca se prabusesc pietele in cateva zile era haos, cam cum a fost la greci unde un dubios din asta populist a ajuns prim ministru. Ce nu inteleg cei ca tine este ca multi investitori straini se iau dupa ratingurile astea. Si cu cat sunt mai proaste, cu atat mai putini bani iti intra tie in tara.

      Investitori straini gen Volksbanc ce farmec au sa vina pe la noi ?

      Practic Prima Casa sustine preturile din prezent, reprezentand peste 90% din ipotecare.

      Istoric, Prima Casa a aparut in 2009, dupa marea paranghelie imobiliara, cele mai mari tepe fiind trase inainte de 2009 ceea ce face ca volumul creditelor ipotecare se fi fost acordat in anii de bula cand nu exista Prima Casa.

      Fitch manipuleaza ca de obicei in interesul celor de la care incaseaza banii pentru servicii. Fitch nu acorda rating victimelor creditarii iresponsabile, ci escorcilor bancari. 

    Parca asistam la ultima suflare' a bancilor ?

    S-a pronuntat Fmi, Ce, Bnr... Beuc, Anpc, Asociatia clientilor ... .

    Bursa as dori o comparatie cu toate tarile din Est, a modului cum s-a ajuns, cine s-a pronuntat, in ce fel pe evenimentele chf. 

    Asta este motivatia Legii darii in Plata.

    Deci lege sociala. 

    Numai sociala nu mai este.

    1. Sa nu il execute dupa ce la executat o data, nu pe diferenta.

      Clauze abuzive inca mai exista in contracte cu PROFESIONISTI. 

      Decizie a instantei inca nu este pusa in practica, cazul Otp cu 8 000 de clienti.

      Suntem in capitalism, economie libera.

      Clauzele abuzive, si in general orice abatere de conformitate de la un produs vandut consumatorilor le rezolva ANPC-ul sau Justitia. 

      LDP s-a anuntat ca o lege sociala, si trebuie inteleasa, ajutata chiar, in acest sens de noi toti.

      Dar orice lege care intervine in mediul concurential al oricarei firme, domeniu, ..., strica. 

      incepand dupa caderea Lehman B.

      Statele au inceput cu ajutoare de stat, cu tiparire de moneda fara acoperire, imprumuturi ale statelor fara acoperire (a se vedea Grecia), intoducerea Prima Casa la noi, Banca pt locuinte si exemplele pot continua. 

      Parerea mea din ce inteleg eu este ca Bancile vor in Socialism dar noi toti sa fim in Capitalism. 

      Cum sa impacam si capra si varza? 

      Un mic exemplu:  

      - Bail in e in vigoare, fara ca noi sa ne  

      putem pronunta impotriva ei. 

      - Ldp nu este in vigoare ca nu vrea n-spe tipuri de banci.

      Concluzia cine conduce tara Parlamentul sau n-spe feluri de banci ? 

      Greșit. Băncile vor în capitalism sălbatic, nereglementat. Debitorii CHF vor în socialism (ba chiar unii au și accente de luptă comunistă anti-burghezie). Dintre cei anti-LDP, sunt unii care vor un capitalism cuminte unde RESPONSABILITATEA este a individului (Justiția să rezolve individual clauzele abuzive iar statul să nu joace un rol prea dominant în economie prin impunerea unor legi "dădacă" pentru că sunt doar 9000 de procese pentru clauze abuzive din sute de mii de contracte de credit imobiliare - în exemplul Prima Casă, ar trebui revenit la un plafon de vârstă de până în 35-38 de ani și la scăderea plafonul de credit).

      Bancile vor in capitalism salbatic pentru clienti.

      In rest vor bail-in, vor bail-ou, vor programe garantate de stat, vor parteneriat public-privat, in general vor sa tepuiasca toti contribuabilii din orice pozitie. 

      De acord

      Dupa aceea socialism in democratie: cazul Ing-Olanda, etc.

      Acum suntem pe teritoriu pur necunoscut, ca si primul om care a fost pe Luna daca a fost la tehnologia de atunci. 

      Acela este tot capitalism sălbatic evoluat în capitalism de cumetrie. Dacă citești detaliile din culisele bail-outului american, o să vezi că el a fost refuzat inițial. Doar o prezentare a apocalipsei ce ar putea rezulta din prăbușirea AIG a convins congressmenii americani să facă altfel. Lipsa legii și prezența arbitrariul în decizii sunt tot caractere ale capitalismului sălbatic. Esența frazei "too big to fail" reprezintă capitalismul de cumetrie.

      Corect asta vor bancile. vor sa ne faca sclavi pe banda.

    Castrati mai baieti, si aceasta lege. Faceti-o tot in favoarea bancilor! Eliminati din categoria beneficiarilor si cei cu Prima Casa (90% din totalul creditelor ipotecare din prezent!), cei cu credite de nevoi personale cu ipoteca, cei care nu sunt din Baicoi, cei care detin animale de companie si cei care castiga mai mult decat salariul minim pe economie! Sa fie o lege cu adevarat sociala, dar pentru nimeni! Psd, aratati din nou, cine-i sefu-n tara asta! Vedea-v-as la 3%!

    1. Legea Sa fie aplicata oricaror credite in afara celor date prin intermediul BCR Chisinau S.A.

      Doar suntem in democratie ce dra.

      Oare de aceea au intors bancile legea stiau ca pot indoi pe cineva ? 

      Sa nu uitam ca legea a fost votata in unanimitate.

      Cine se schimba de ce o face ? 

    FITCH....astia sunt,, specialistii" cu vechea criza....raman la concluzia trecuta,respectiv PC se vrea sa fie scoasa de sub incidenta legii,pt.ca daca nu ar fi scoasa si PC astia din banci mai ramane sa sparga seminte la servici si.... sa imprumute statul roman.Cat priveste plafonul,nu stiu cat de constitutional va fi.

    1. Haha asa este

    PRIMA CASA TRBUIE SCOASA NEAPARAT PTR CA DE ACEEA AU RAMAS PRETURILE APARTAMENTELOR MARI DACA O SCOT PRETURILE SE PRABUSESC SI AR PUTEA TOTI TINERI SA ISI CUMPERE Case la preturi modeste

    1. asa e jos prima casa

      la saracia care e bancile au tinut fictiv preturile sus la imobiliare normal ar fi ca preturile sa fie cele din 2004

      daca nu iti permiti o casa, nu o cumpara; nu este nevoie sa postezi de 3 ori pentru a vorbi singur

      Cumparatorii prin Prima Casa nu-si permit casele pe care le cumpara. Contribuabilii garanteaza jumatate din valoarea imobilelor tocmai pentru ca bancile stiu ca acele imobile nu pot fi valorificate decat la jumatate de pret.

      Daca dintre toti cei care au luat credit PC doar 0, 04% sunt datornici, clar ca isi permit casele.

      5 ani de credit mai sunt 25 !

      Un pronostic 50% ? 

    sa aiba bancile sa incaseze mai multi banet?

    Ca bancile s-au chinuit sa urice pretul la locuinte, ca au acopoerit caderea pretului cu Prima Casa si e bine alte scaderi sa nu mai fie ca nu e bine pt investitori in sectorul bancar ? Pt dezvoltatori? 

    Deci cumva trebuie protejati rechini ? 

    Romanul sa taca si sa plateasca ? 

    Cine le-a cerut parerea la acestia ?

    Pe ce, cati bani ? 

    1. ti-ai pus problema ca poate preturile au urcat pentru ca romanii au mai multi bani? nuuuuuuu, nu cred ca poate fi adevarat. Salariile medii cresc cu 7-8% pe an si noi vrem ca preturile la locuinte sa ramana constante sau sa scada.... aberatie economica

      Care rechini, aia din spatele legii voastre, alde Negoita cu complexuri pe persoana fizica fiindca era mai mic impozitul? :)))

      Sa inteleg ca voua nu convine sa treaca legea sa va ajute doar pe voi, nu? E foarte proasta daca nu ii scapa si pe unii bogati si daca nu taie accesul altora la un credit?

      Salariile cresc văzând cu ochii, tinerii pot economisi mai repede banii de avans.

      Se dezvolta economia de piata, iar tinerii cumpara tot mai scump dormitoare ceausiste proiectate pentru confortul muncitorilor comunisti. 

      si anume daca se dau inapoi apartamentele scade pretul acestora, implicit valoarea care este data spre garantie si atunci se folosesc mai mult din banii pusi deoparte pentru asa numitele filtre prudentiale, care altfel ar disparea prin DERIVATE care au fost intrr-un mod neINTELEPT alese...:-)

      Perfect de acord cu tine. Cu ce va deranjeaza un plafon de 250.000 euro si Prima Casa DOAR pentru locuinte noi? Cat despre dormitoarele ceausiste eu ti-am mai spus odata, sunt multe blocuri comuniste de 1000 de ori mai bine facute decat multe din astea noi.

    Aici al batran.

    Ce-as bea o bere....

    BCR-piperea 1-0 meci din etapa a 2 a, disputat pe arena ICCJ

    1. Traiasca bancile, jos piperea

      Alta cretinitate nu puteai sa scri. Te felicit!

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb