Doi antreprenori au lansat Sales Partner, soluţia IT integrată pentru piaţa auto, în care au investit peste 220,000 de euro. După un an şi jumătate de la lansare, rezultatele au depăşit estimările iniţiale şi au atins un nivel record: peste 9% din piaţa auto foloseşte soluţia, prin care sunt vândute lunar, în medie, peste 1,000 de maşini, cu o valoare medie de peste 20 milioane de euro. Pentru a atinge aceste cifre, sunt trimise lunar, în medie, aproximativ 20,000 de oferte şi peste 10,000 de clienţi potenţiali sunt procesaţi prin soft, conform unui comunicat remis redacţiei.
Cu peste 20 ani de experienţă în IT, Felicia şi Sorin Bârsan au pornit o afacere în acest domeniu în 2015, iar de atunci au investit permanent în dezvoltarea de soluţii complete, care să răspundă cerinţelor complexe ale clienţilor. Astfel a apărut Sales Partner, soluţia unică dedicată pentru piaţa auto, ce acoperă funcţionalităţi multiple, simplificând procesele interne ale unităţilor de dealership auto şi crescând eficienţa acestora la nivel de afacere, de proces şi de echipă, potrivit sursei citate.
"Filozofia noastră de business a fost dezvoltată în jurul unui cuvânt: parteneriat. Credem în succesul construit prin parteneriate puternice cu clienţii şi colaboratorii noştri. Soluţia Sales Partner a fost dezvoltată pe baza unor ani de experienţă şi interacţiune cu mari companii de automobile, de lucrat în echipă cu acestea pentru a dezvolta produsul care răspunde cel mai bine nevoilor lor. Sectorul auto este poate unul dintre cele mai reglementate şi standardizate, iar efortul de a menţine calitatea ridicată, oferind în acelaşi timp experienţa clienţilor cu opţiuni limitate pentru furnizorii şi partenerii logistici agreaţi, pune o presiune enormă asupra companiilor din întreaga lume pentru a-şi automatiza procesele. Soluţia noastră este gata de utilizat, însă uşor şi rapid personalizabilă, astfel încât în doar câteva săptămâni să poată automatiza întregul proces al unei unităţi de dealership auto. Rezultatele de până acum sunt dovada calităţii soluţiei noastre", a declarat Felicia Bârsan, cofondator Sales Partner.
Pentru 2022, echipa Sales Partner îşi propune dublarea cotei de piaţă, dar şi lansarea de noi module integrate în soluţie, precum cel Post-Vânzare, deja în dezvoltare, şi Portalul de Client, pentru comunicarea directă a serviciilor şi noutăţilor şi îmbunătăţirea relaţiei dintre ei şi dealership. În plus, echipa lucrează la dezvoltarea continuă a soluţiei pe baza feedback-ului primit în timp real de la clienţi şi end useri.
"Digitalizarea este viitorul, iar tehnologia poate fi cel mai eficient sprijin al unei afaceri atât de complexe precum cea din domeniul auto, ce presupune multe operaţiuni care dacă sunt implementate manual îngreunează procesul şi pot duce chiar la pierderi. Ne-am propus să fim cu un pas înainte în ceea ce priveşte evoluţia tehnologiei, iar departamentul nostru de Cercetare şi Dezvoltare se concentrează pe dezvoltarea unei soluţii de afaceri complete şi relevante, perfect configurată pentru domeniul automotive. Suntem mereu la curent cu provocările şi oportunităţile din industrie, printr-un dialog permanent cu reprezentanţii acesteia din funcţii cheie, precum cele de general management, comercial sau logistic. Sales Partner este un produs unic în complexitate, ce automatizează întregul proces de vânzare şi aprobare, de la ofertare şi planificare până la faza de raportare, simplificând fluxul intern prin utilizarea de interfeţe şi tehnologii moderne precum API, RPA şi AI moderne", a completat Sorin Bârsan, cofondator Sales Partner.
Echipa Sales Partner numără peste 12 persoane, iar din 2020 echipa de management s-a întărit prin numirea lui Mihai Turcu în rolul de CTO. Mihai face parte din echipă încă de la înfiinţare, având un rol strategic în dezvoltarea tehnică şi a arhitecturii de sistem, se arată în comunicat.