Compania "TotalSoft" a realizat, în prima jumătate a anului 2009, o cifră de afaceri de 9,4 milioane de euro, din care EBITDA (n.r. profitul operaţional înainte de taxe şi impozite) reprezintă circa 2,5 milioane de euro. Astfel, pe fondul crizei financiare cu care se confruntă România şi care a afectat inclusiv piaţa de IT&C, "TotalSoft" a înregistrat o creştere de 12% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, susţin reprezentanţii companiei.
În plus, aceştia au declarat, printr-un comunicat de presă, că anul 2009 este un an aniversar pentru "TotalSoft", el marcând 15 ani de activitate şi se dovedeşte a fi un an al încercărilor şi al autodepăşirilor.
Veniturile obţinute de TotalSoft în această primă jumătate a anului provin din vânzarea produsului "Charisma Enterprise" (circa 40%), din proiecte de dezvoltare de software (30%), din vânzarea produselor "Charisma HR", "Primavera", precum şi alte linii de business pe care "TotalSoft" le are în portofoliu.
Potrivit reprezentanţilor companiei, creşterea cifrei de afaceri s-a datorat atât proiectelor începute în anii anteriori, dar şi datorită extinderii proiectelor la nivel regional şi adaptării strategiei conform noilor condiţii de piaţă, prin dezvoltarea de produse şi servicii noi.
"Extinderea la nivel regional ne-a conferit o mare stabilitate în faţa crizei, iar faptul că în perioada de apogeu a crizei am reuşit o creştere de 12 % faţă de perioada anterioară a anului trecut este o dovadă clară în acest sens", apreciază domnul Liviu Drăgan, Director General "TotalSoft".