Magazinul online eMag, cel mai mare jucător de pe piaţa de retail online IT&C din România, a ajuns la cotă de piaţă de 50% în Bulgaria, la un an de la lansare, şi estimează că într-un an va deveni lider şi în Ungaria, unde şi-a lansat operaţiunile în urmă cu o lună. "Am reuşit afară, avem 50% cotă de piaţă în Bulgaria într-un an. Am început în Ungaria acum o lună şi deja am ajuns la 100 de comenzi pe zi. În Ungaria ne întalnim cu jucători mai mari, precum Tesco. Credem că într-un an vom deveni lideri de piaţă şi în Ungaria", a declarat directorul general al eMag, Iulian Stanciu. El a arătat că, în cifre, eMag reprezintă 180.000 de produse, 18.900 de comenzi pe zi, 3.000 de tiruri de marfă şi 700 de angajaţi. Compania investeşte anual 1 milion euro în logistică şi 2 milioane euro în soft.
Magazinul online este controlat de grupul sud-african Naspers, prin firma Dante International, şi a avut anul trecut o cifră de afaceri de 165 milioane euro, în creştere cu 13,8% faţă de 2011.