Farmec Cluj-Napoca a încheiat primul trimestru al anului cu o cifră de afaceri de 21 milioane lei, în creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2009. De asemenea, primele luni ale anului au adus o creştere a producţiei fizice şi creşterea productivităţii muncii, datorate măsurilor adoptate pentru optimizarea normelor de producţie, reducerea stocurilor şi creşterea gradului de utilizare a utilajelor, precum şi programelor de training derulate, informează un comunicat remis redacţiei.
De la începutul anului, compania s-a concentrat asupra consolidării brandului Gerovital, prin lansarea pe piaţă a gamei revoluţionare Gerovital H3 Evolution, pentru care derulează în prezent o campanie de comunicare. În 2009, pe segmentul produselor de îngrijire facială, Gerovital a fost lider de piaţă în volum, cu o cotă de 12,45%.
"Anul acesta vom susţine creşterea vânzărilor prin numeroase lansări şi extinderi de gamă şi prin consolidarea prezenţei pe canalele de distribuţie", a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca. "Vizăm menţinerea poziţiei pe piaţă, de lider pe diferite segmente, precum şi exploatarea mai intensă a pieţelor internaţionale, ceea ce ne-ar aduce o creştere a cifrei de export".