Activitatea de asamblare şi livrare de PC-uri din cadrul grupului "Flamingo" va fi preluată integral de una din companiile din grup care va asambla şi livra sisteme atît în România, în cele trei lanţuri de retail: Flamingo, Flanco şi Future Shop cît şi către mai multe ţări din Europa de Est. Noua organizare a activităţii de asamblare a rezultat ca o necesitate din amploarea pe care a luat-o acest domeniu în Flamingo în ultimii ani, devenind lider de piaţă la asamblare şi de creşterea nevoilor odată cu anunţata preluare a Flanco, obiectivul fiind depăşirea cifrei de 100.000 de calculatoare în 2006.
Conducerea companiei a fost preluată de domnul Lucian Vasiliu, în calitate de director executiv. Firma Flamingo se adresează atît pentru piaţa consumatorilor individuali cît şi pentru piaţa companiilor, sistemele sale beneficiind încă din anul 2000 de certificarea de calitate standard ISO.
Flamingo are o experienţă de 11 ani în asamblarea de calculatoare, iar în portofoliul său sînt incluse mărci foarte cunos-cute precum Diablo (cîştigătorul a cinci trofee Chip pentru produsul anului în Romania la categoria calculatoare) sau Coral. Acesta din urmă este cel mai vîndut calculator din România, cu o cotă de piaţă de 40% în vînzările către elevii beneficiari ai cupoanelor emise de guvernul României în 2005. În 2001 Flamingo a lansat prima serie de notebook fabricat în România, Flamingo Navigator fiind anul trecut unul dintre cele mai bine vîndute notebook-uri din ţara noastră.
Flamingo este prima companie din România care promovează conceputul Digital Home. Soluţiile complete oferite sînt construite în jurul calculatoarelor din seria Maestro: Media Center şi Digital Center.
Flamingo Internaţional este societatea holding pentru Grupul Flamingo, liderul pieţei de IT&C din România. Compania deţine o reţea de 114 de magazine IT şi electronică de consum în Ro-mâ-nia, Bulgaria şi Serbia, sub brandurile Flamingo şi Future Shop, avînd o suprafaţă totală de vînzare de circa 14.000 mp. Strategia de dezvoltare a activi-tăţii de retail Flamingo urmează trei direcţii majore: dezvoltarea unei reţele de retail formată din magazine de mici dimensiuni dedicate comercializării de aparatură IT şi electronică mobilă, continuarea dezvoltării reţelei actuale de magazine prin deschiderea unor noi locaţii precum şi moder-nizarea şi extinderea celor existente şi dezvoltarea unei reţele de magazine de mare suprafaţă în care să fie comercializată, în afară de produsele IT, o gamă largă de produse electronice şi electrocasnice. Cifra de afaceri a Flamingo Internaţional estimată pentru anul 2005 este de peste 80 de milioane de euro. Situaţiile financiare ale Flamingo sînt auditate de PricewaterhouseCoopers.