GDF SUEZ Energy România anunţă schimbarea mărcii comerciale în ENGIE, potrivit unui comunicat remis azi redacţiei.
Adoptarea noului brand ENGIE în România face parte din procesul internaţional de rebranding al mărcii GDF SUEZ, derulat sub moto-ul "Lumea se schimbă şi, odată cu ea, energia noastră" şi anunţat de către grup în data de 24 aprilie 2015.
"La zece ani de prezenţă în România, suntem pregătiţi să facem un nou pas în evoluţia companiei prin adoptarea noii mărci, ENGIE", declară Eric Stab, preşedinte director general al GDF SUEZ Energy România.
În România, procesul de rebranding va avea două etape: în prima etapă, GDF SUEZ Energy România va adopta marca ENGIE pentru produsele şi serviciile comercializate. Denumirea socială a companiei va ramâne însă neschimbată până la o dată care va fi anunţată ulterior.
În a doua etapă, procesul de rebranding va fi declinat pentru toate filialele deţinute de către GDF SUEZ Energy România, respectiv Distrigaz Sud Reţele, Distrigaz Confort, Brăila Winds şi Alizeu Eolian.
Campania de comunicare a rebranding-ului se va desfăşura în perioada 21 septembrie - 31 decembrie 2015 pe următoarele canale media: TV, outdoor, internet, radio şi presă scrisă, potrivit comunicatului GDF.
ENGIE este prezent în România în trei sectoare de activitate: gaze naturale, electricitate şi servicii energetice. GDF SUEZ Energy România este principala filială a Grupului ENGIE în România. Aceasta deţine companiile Distrigaz Sud Reţele, Distrigaz Confort, Alizeu Eolian şi Brăila Winds.