Heineken România a lansat un nou PET cu o formă ergonomică pentru marca sa Golden Brau, acesta fiind mult mai uşor de manevrat. Schimbarea ambalajului Golden Brau are la bază cercetări ample care au relevat dorinţele şi aşteptările consumatorului român de bere la PET.
Edwin Botterman, Preşedinte & CEO Heineken România: "Este esenţial să înţelegem în permanenţă aşteptările şi nevoile consumatorilor noştri. Golden Brau este o marcă inovatoare, care aduce întotdeauna ceva nou şi relevant consumatorilor săi."
Berea Golden Brau a fost prima din România care a lansat un PET cu folie de protecţie, introducând apoi sistemul de inchidere Oxigen Stop, care garantează prospeţimea berii pe o perioadă mai lungă de timp. Acum, Golden Brau aduce o formă ergonomică ambalajului său, acesta fiind foarte uşor de manevrat.
"Inovaţiile aduse până acum la nivelul ambalajului Golden Brau au fost foarte bine primite de consumatori. Marca este una dintre cele mai apreciate de consumatorii români, în anul 2007 fiind vândut un volum de 1,7 milioane hectolitri. Acest lucru înseamnă că anul trecut, în fiecare minut, s-a vândut un volum de 323 litri de Golden Brau", a declarat Edwin Botterman.
De asemenea, marca Golden Brau acordă în mod constant atenţie calităţii, aceasta fiind premiată de patru ori cu medalii de aur în cadrul prestigioasei competiţii Monde Selection, organizată în Belgia. Golden Brau a obţinut din nou aprecierea juriului prin gustul său plăcut, uşor amărui, prospeţimea şi calitatea sa. Golden Brau a câştigat această prestigioasă competiţie în 2008, 2007, 2006 şi 2003, dovedind că poate concura cu cele mai puternice mărci din lume.
Heineken România este liderul pieţei de bere din România. Portofoliul său este cel mai variat de pe piaţa românească şi curpinde: Heineken, Gosser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Haţegana.
Compania are patru fabrici de bere, situate la Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Haţeg.