Schimbarea imaginii este folosită chiar şi când e vorba de aplicaţii considerate foarte "conservatoare". Google Maps, cea mai folosită aplicaţie de navigare, sărbătoreşte 15 ani de existenţă cu câteva noutăţi de ordin grafic şi funcţional. La 15 ani de la momentul lansării, 2005, Google Maps primeşte în dar un logo nou. Inspirat din pin-ul care indică poziţia pe hartă, acesta păstrează culorile tradiţionale Google.
În ceea ce priveşte aplicaţia propriu-zisă, Google a făcut trei modificări la nivelul tab-urilor din ecranul principal. "For You" se numeşte acum "Saved", iar alături de acesta apar două noi tab-uri: "Contribute" şi "Updates". Noutăţile menţionate au rolul de a aduce în faţă unele din funcţiile adăugate relativ recent, precum postările firmelor şi organizarea pe liste o locurilor şi punctelor de interes favorite. La "Saved", utilizatorul va regăsi şi va putea organiza în liste locurile preferate, precum restaurante sau atracţii pe care îşi propune să le viziteze în viitor.
"Contribute" devine tab-ul în care utilizatorul este încurajat să contribuie cu review-uri pentru locurile şi localurile vizitate. În "Updates" vor fi afişate postările noi ale business-urilor urmărite. Aceste modificări au început să fie deja implementate pe iOS şi Android, urmând să ajungă la toţi utilizatorii în următoarele zile. Din luna martie, Google Maps va oferi utilizatorilor posibilitatea de a introduce informaţii privind mijloacele de transport în comun - dacă există aer condiţionat, dacă sunt curate etc.
Tot atunci va fi lansat un mod simplificat al funcţiei de realitate augmentată "Live View". În acest mod va fi afişată în 3D doar destinaţia finală a traseului.