În 2010, 50% din retaileri îşi vor menţine bugetele actuale

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 20 martie 2009

Aldata Solution, furnizor principal de soluţii de software pentru sectorul de retail, a făcut publice rezultatele primului sondaj global anual ce vizează Directorii IT din domeniul retail, împreună cu IBM. În ciuda condiţiilor economice dificile, studiul a arătat că mai mult de jumătate dintre retailerii intervievati (51%) se aşteaptă ca procentul bugetului IT să rămână acelaşi şi anul viitor, în timp ce 26% cred că acesta va continua să crească datorită proiectelor aflate în derulare. Sondajul a fost realizat la sfârşitul anului 2008 de către specialiştii industriei de retail Martec International, pentru Directorii IT din Statele Unite şi Europa.

Sondajul Aldata/IMB indică faptul că majoritatea retailerilor doresc să profite de investiţiile IT pentru a obţine un profit din bunurile pe care deja le deţin, cum este cazul inventarului şi spaţiului de lucru. Investiţiile în IT sunt planificate pentru sisteme care îmbunătăţesc managementul stocurilor şi disponibilitatea acestora, măresc vânzările prin noi metode şi sporesc eficienţa promovării. De asemenea, studiul a dezvăluit faptul că retailerii tind să nu ia în considerare investiţiile care nu sunt profitabile pe termen scurt.

Allan Davies, CMO, Aldata: "Acest studiu a fost realizat la sfârşitul anului 2008, când retailerii începeau deja să simtă întreaga forţă a recesiunii şi acest lucru face ca rezultatele să fie şi mai încurajatoare. Este evident că Directorii IT nu sunt influenţaţi de criză în mare măsură şi că investiţiile IT nu sunt un lux, ci o metodă de reducere a costurilor şi de îmbunătăţire a performanţelor în afaceri pe o perioadă scurtă de timp. Acestea sunt concluziile noastre din ultima perioadă. Nu se observă o tendinţă de a schimba întreg sistemul, ci mai degrabă o focusare pe soluţii specifice fiecărui domeniu, precum reaprovizionarea automată, unde câştigurile se pot face simţite în câteva luni şi nu în câţiva ani."

Reaprovizionarea

La nivel global, sondajul a arătat că 87% dintre retaileri au sau planifică să achiziţioneze aplicaţii de reaprovizionare automată în următorii 3 ani. Rezultatele au fost concludente mai ales pentru zona EMEA, unde cifrele au atins valoarea de 97%, cei intervievaţi fiind deja în proces de implementare a upgradărilor sau planificându-şi noile sisteme. 30% dintre retaileri consideră că reaprovizionarea automată este cea mai importantă aplicaţie pentru optimizarea reaprovizionării şi pentru managementului stocurilor, aceasta fiind urmată de previziunile de cerere (27%)

Logistica şi Distribuţia

În ceea ce priveşte aplicaţiile pentru domeniul logistic şi cel al distribuţiei, aplicaţia numărul 1 a fost managementul en-gros în timp real, 84% din cei intervievaţi folosind deja aceste sisteme iar 11% având în plan viitoare upgradări. De asemenea, aplicaţiile mobile sunt foarte importante, datele arătând din nou că retailerii din SUA sunt mai avansaţi în ceea ce priveşte aceste aplicaţii decât cei din zona EMEA. În timp ce în zona EMEA 62% din retailerii intervievaţi au implementat aplicaţiile mobile iar 29% încă planifică să upgradeze sau să implementeze noile sisteme, în SUA 100% din retaileriii intervievaţi folosesc deja aceste aplicaţii mobile în domeniul logistic şi în cel al distribuţiei, 16% din ei planificând să-şi upgradeze aplicaţiile în următorii trei ani.

Domeniul IT & arhitectura datelor

36% din cei intervievaţi în cadrul sondajului au considerat că Enterprise Master Data Management (MDM) este cea mai importantă aplicaţie în acest domeniu. Aceasta este singura parte a studiului în care o aplicaţie care nu este implementată la scară largă - doar 28% au implementat aplicaţia MDM - a fost menţionată între primele, 48% dintre retaileri plănuind să upgradeze sau să implementeze soluţia MDM în următorii trei ani.

În cadrul acestui studiu global adresat domeniului de retail au fost intervievaţi Directori IT din America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), în perioada septembrie 2008 şi ianuarie 2009. Retailerii intervievaţi au înregistrat vânzări ce au depaşit 100 de milioane de dolari pentru categoria non-food şi 250 milioane de dolari pentru categoria food retailer. Vânzările companiilor intervievate au avut un total de 265 de miliarde de dolari şi au reprezintat 5% din piaţa de retail din America de Nord şi zona EMEA. Numărul total de magazine pentru toti retailerii intervievaţi a depăşit valoarea de 40.000.

Aldata este 100% dedicată îmbunătăţirii afacerilor focusate pe retail şi pe en-gros. Compania furnizează clienţilor soluţii de software integrate, flexibile şi moderne create special pentru a mări productivitatea, performanţa şi profitul. Cu peste 24.000 de instalări de succes în 52 de ţări, de la magazine la hypermarketuri, peste 480 de depozite deschise şi clienţi cu 5 până la 5000 de outlet-uri, compania furnizează în permanenţă informaţii pentru îmbunătăţirea afacerilor din zona retail şi en-gros. Aldata Solution este o companie publică cotată la NASDAQ OMX Helsinki Ltd cu identificatorul ALD1V

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb