Producătorul de torturi şi prăjituri artizanale, Angeline Cake Boutique, şi-a publicat rezultatele financiare aferente 2022 şi planurile de creştere pentru anul care tocmai a început, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei, cifra de afaceri a atelierului de cofetărie artizanală Angeline Cake Boutique, deţinut în Bucureşti de soţii Andreea şi Marius Simion, a crescut la 1,7 milioane de lei în 2022, de la 1,2 milioane de lei în 2021. Până la finele anului, conducerea companiei estimează să ajungă la afaceri de 4,3 milioane de lei, pe fondul investiţiilor derulate anul trecut cât şi datorită celor prevăzute în 2023. Este vorba despre o creştere de 2,5 ori mai mare, iar printre investiţiile menţionate se află şi 15.000 de euro într-un amplu proces de digitalizare, în urma căruia s-a lansat, de curând, şi magazinul online www.angelinecakes.ro
Cu toate că 2022 a adus creşteri generale de preţuri în piaţă, iar la produsele Angeline Cake Boutique au fost cu 10-15% mai mari faţă de 2021, numărul de bonuri înregistrate în magazinul fizic din Piaţa Victoriei s-a majorat cu 40% comparativ cu anul anterior. O contribuţie la această creştere a avut-o şi modificarea orarului locaţiei, magazinul fiind acum deschis de luni până duminică.
"Clienţii noştri au căutat diversitate şi noutate în 2022. Astfel, produsele vedetă (ocupând topul vânzărilor noastre) au fost pasteis de nata şi tortul Red Velvet şi au însumat aproximativ 15% din total încasări, în proporţii relativ egale. Sunt deserturi internaţionale pe care piaţa românească încă le descoperă, iar atunci când se va ajunge la o stabilizare a dorinţei de explorare în această direcţie, clienţii vor începe să selecteze între producătorii locali din punct de vedere al calităţii livrate. Aşadar, estimăm un 2023 în care se va contura tot mai puternic dorinţa de a savura un desert artizanal, fabricat cu ingrediente 100% naturale, adică un desert compatibil cu un stil de viaţă sănătos", spune Andreea Simion, partener Angeline Cake Boutique.
Pentru 2023, compania anunţă noi investiţii, pentru extinderea reţelei de magazine fizice cu o investiţie de 150 000 eur. În ce priveşte trendul extrem de prezent al creşterilor de preţuri, Andreea şi Marius Simion estimează o scumpire a produselor Angeline Cake Boutique cu 5-10% în a doua jumătate a anului, în funcţie de situaţia pieţei la acel moment, se menţionează în comunicat.