Grupul Delhaize, care operează, în România, lanţul Mega Image, a înregistrat în cel de-al treilea trimestru al anului o creştere cu 12,7% a veniturilor din România şi Indonezia, la 60 milioane euro, potrivit raportului trimestrial al grupului belgian.
Astfel, potrivit Delhaize, această creştere se datorează extinderii reţelelor de magazine din cele două ţări, în principal datorită preluărilor din România a lanţului de supermarketuri La Fourmi în anul 2008 şi cel al Prodas, în 2009, dar şi a inflaţiei ridicate la preţurile de consum, informează NewsIn.
"În 7 iulie 2009, grupul Delhaize a finalizat achiziţia celor patru supermarketuri Prodas din Bucureşti, care vor întări poziţia pe piaţa românească de capital. Compania a cheltuit şase milioane de euro pentru achiziţia acestor magazine", se arată în raportul grupului belgian.
În ceea ce priveşte veniturile consolidate în primele nouă luni ale anului, grupul a înregistrat o creştere de 10,7%, până la 15,1 miliarde euro. De asemenea, sumele alocate de grup pentru achiziţii s-au ridicat la 97 de milioane de euro, incluzând achiziţia acţiunilor Alfa-Beta în urma ofertei lansate în luna mai a acestui an, precum şi cinci milioa-ne de euro pentru închiderea activităţilor de pe piaţa din Germania