Vânzările retail ale Grupului MOL în România (incluzând carburanţi, GPL şi lubrifianţi) au crescut în primul trimestru al acestui an cu 20% faţă de intervalul similar al anului anterior, de la 121 kt (kilotone) la 145 kt, susţinute de extinderea reţelei de benzinării.
În primele trei luni ale acestui an, vânzările de motorină au avansat cu 20%, la 104 kt, în timp ce vânzările de benzină au urcat cu 16%, la 36 kt.
Reţeaua de benzinării MOL în România număra, la finele lunii martie, 206 staţii, ca urmare a extinderii prin achiziţia finalizată anul trecut, cât şi a investiţiilor noi.
Pe ansamblul Grupului MOL, ritmul de creştere a vânzărilor retail a fost în primul trimestru de 10%, la 889 kt. În pieţele din Europa Centrală şi de Est unde Grupul este prezent, cererea de carburanţi a avansat în medie cu 2%, având un efect favorabil asupra operaţiunilor segmentului Downstream.
Grupul MOL este o companie multinaţională integrată şi independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 30 de ţări şi aproximativ 26.000 de angajaţi în întreaga lume. Grupul are peste 75 de ani de experienţă în explorarea şi producţia de hidrocarburi, cu operaţiuni de producţie în 8 ţări şi activităţi de explorare în 13 ţări. Grupul controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia şi Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de aproximativ 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 12 ţări, din care peste 200 în România.Grupul ungar controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia şi Croaţia.