Veniturile consolidate ale grupului Telekom Romania, în trimestrul doi din 2018 au fost de 237,8, milioane de euro, în timp ce EBITDA ajustată s-a ridicat la 37,3 milioane de euro, transmite compania printr-un comunicat de presă.
Potrivit acestuia, veniturile din servicii mobile au crescut cu 3,1% în trimestrul doi din 2018, până la 82,4 milioane de euro, reflectând în mare parte veniturile mai mari din segmentul de abonamente şi din ofertele convergente fix-mobil.
Compania mai transmite că, în cel de-al doilea trimestru al anului curent, numărul clienţilor pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 40%, faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 597.000 la sfârşitul lunii iunie 2018, iar veniturile aferente au crescut cu 30,1%.
Comunicatul mai notează: "Segmentul clienţilor de servicii de televiziune a înregistrat o uşoară descreştere, de 0,5%, în trimestrul doi, ajungând la 1,46 milioane, cu venituri aferente în scădere cu 8,1% de la un an la altul. Segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinţa ascendentă, cu o creştere de 21% a numărului de clienţi în al doilea trimestru al acestui an comparativ cu anul trecut.
În aceeaşi perioadă, grupul Telekom Romania a raportat 1,16 milioane de clienţi broadband (fix şi mobil) pentru operaţiunile fixe, în scădere cu 2% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut.
Utilizatorii de voce (inclusiv FMC) au ajuns la 2,096 milioane la finalul celui de-al doilea trimestru al anului, în scădere cu 1% faţă de perioada similară din 2017. Veniturile generate de serviciile de voce fixă au scăzut cu 21,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut".
La 30 iunie 2018 baza totală de clienţi ai Telekom Romania Mobile era de 4,7 milioane, în scădere cu 3,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive, mai informează operatorul teleckom.
Potrivit acestuia, segmentul postpaid reprezenta 35% din baza totală de clienţi, iar numărul total al clienţilor din segmentul business a crescut cu 6,8% în trimestrul doi faţă de perioada similară a anului trecut, reflectând atractivitatea în creştere a ofertelor companiei pentru acest segment.