Sala Platinium a hotelului Howard Johnson Bucureşti a găzduit marţi, 27 februarie, primul eveniment din România dedicat celor mai noi platforme de marketing şi comunicare, Digital Marketing Forum. Sprijinit de Ogilvy Group, evenimentul a adus în prim plan marketing-ul digital şi a dezvăluit, prin intermediul workshop-ului Digital Realities oferit de Ogilvy One România, care sunt ingredientele unei campanii de advertising eficiente în noile media.
Invitatul special al evenimentului a fost Wim Vermeulen, Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group CEE, care a vorbit invitaţilor despre noile medii de comunicare şi interactivitate în domeniul marketingului şi internetului. Sub deviza "Why we have to embrace the change?", Wim Vermeulen a dezvăluit audienţei faptul că brand-urile alocă în ultimul timp bugete importante publicităţii neconvenţionale, consumatorii fiind din ce în ce mai interesaţi de publicitatea participativă, comparativ cu cea pasivă. În aceste condiţii, brandurile nu pot rămâne indiferente la schimbările majore în comportamentul consumatorului, datorită gradului de selectivitate deosebit de puternic pe care acesta îl afişează în raport cu brandurile prezente în piaţă.
În a doua parte a conferinţei, Wim Vermeulen a prezentat participanţilor studii de caz internaţionale din domeniul marketingului digital, atrăgând atenţia asupra realităţilor virtuale - social networking, blogging, aparitia Web 3.0 - în condiţiile în care abia s-a făcut cunoscută pe piaţă forma Web 2.0, toate acestea reprezentând următorul pas în evoluţia Internetului.
"Este prima mea vizita in Romania si marturisesc ca am fost placut impresionat de campania Sensiblu realizata de echipa locala. Cunosc putine astfel de campanii la nivel european" conchide Wim Vermeulen la finalul worksopului Digital Realities.
OgilvyOne WorldWide este cea mai largă şi experimentată reţea de comunicare one-to-one la nivel global, din punct de vedere al numărului de clienţi şi portofoliului de premii câştigate. Reţeaua numără 110 birouri în 56 de ţări, inclusiv în Bucureşti şi oferă clienţilor săi servicii complete de marketing direct şi interactiv, precum şi servicii de consultanţă dedicate construirii de relaţii directe cu consumatorii. Lista de clienţi globali include nume precum American Express, Cisco, GSK, IBM, Nestle, Unilever sau SAP. OgilvyOne WorldWide este o parte a grupului Ogilvy, deţinut de WPP (NASDAQ: WPPGY), unul dintre cele mai mari grupuri internaţionale de comunicare.