"Medlife", companie ce activează pe piaţa serviciilor medicale private din România, va lansa un hotline medical disponibil tuturor celor care vor avea nevoie urgentă de consiliere de specialitate privind starea de sănătate, administrarea tratamentului şi îndrumarea către un medic specialist.
Investiţia în acest proiect se ridică la valoarea de 450.000 de euro, lansarea acestuia fiind planificată pentru septembrie 2009. Reprezentanţii "Medlife" susţin că iniţierea acestui proiect a venit ca urmare a numărului foarte mare de solicitări înregistrate pentru ambulanţă la 112 care nu sunt soluţionate în totalitate, având ca obiectiv principal acoperirea cererii pentru asistenţa medicală de urgenţă la nivel naţional.
"Vom lansa această linie telefonică din dorinţa de a veni în întâmpinarea românilor care au nevoie de asistenţă medicală de urgenţă în identificarea diferitor probleme de sănătate sau a celor care nu reuşesc în timp real să se deplaseze la o unitate medicală, dar şi pentru a integra acest sistem în premieră către clienţii coorporativi. Ne propunem ca, prin intermediul acestui proiect, specialiştii noştri să devină consilierii de încredere pentru orice problemă de sănătate cu care se confruntă pacienţii", a declarat Nicolae Marcu, Director Executiv "Medlife".
Pentru a pune în funcţiune noua linie telefonică, reprezentanţii "Medlife" vor înfiinţa un departament operaţional asistat de 16 medici generalişti, care vor fi la dispoziţia pacienţilor 24 din 24 de ore.
La ora actuală, reprezentanţii companiei sunt în negocieri avansate pentru alegerea unuia sau mai multor operatori telefonici.