Retailerul grec de jucării Jumbo a raportat, în cele circa şase luni de activitate în România, încheiate în martie, vânzări nete de 6,2 milioane euro şi un profit net de 1,4 milioane euro, pentru cele două magazine pe care le operează în Bucureşti şi Timişoara.
Totuşi, în trimestrul fiscal ianuarie-martie 2014, Jumbo a raportat vânzări de 1,9 milioane euro, de peste trei ori mai mici faţă de octombrie-decembrie 2013, perioadă în care au fost deschise cele două magazine şi în care vânzările nete au atins 4,3 milioane euro. Totodată, profitul net a rămas la acelaşi nivel cu cel de la finele anului trecut, de 1,4 milioane euro.
Primul magazin Jumbo din România, cu o suprafaţă de 13.000 metri pătraţi, a fost deschis pe 17 octombrie 2013 la Timişoara, în locul fostului hipermarket real din nordul oraşului. Al doilea magazin, care se întinde pe 14.000 metri pătraţi, a fost inaugurat pe 9 noiembrie în Bucureşti, în cadrul centrului comercial Arcade de pe Bulevardul Theodor Pallady, unde se mai află Auchan, Altex, Metro, Decathlon şi Obi. Ambele spaţii sunt închiriate.
Potrivit unui raport anterior, citat de Mediafax, retailerul are în plan deschiderea altor trei unităţi noi în România în următorul an financiar. De altfel, grupul deţine şi un teren de 47.000 metri pătraţi în Bucureşti pentru investiţii viitoare. Compania are în România 247 angajaţi, dintre care 136 permanenţi şi 111 temporari.